Gå til innhold

e30 tic

Medlem
  • Innholdsteller

    31
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    6

e30 tic vant dagen sist 4. september

e30 tic hadde mest likt innhold!

Nettsamfunnsomdømme

45 Utmerket

Om e30 tic

  • Rang
    Nybegynner

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Da ble bilen "ferdig" den gikk hvertfall feil fritt til rudskogen på treff, litt labert med tanke på utstilling men selve treffet var bra tross alt
  2. Mye kos innenfor voks, men desverre så skuffer liksom alltid holdbarhet ja..
  3. Viss det er nye P6 det refereres til så er den grovere enn F6.01, av alle ting så har jeg testet den bare på båt og campingvogn til nå men den imponerte meg på båt og roterende. Scholl har vel en s30 eller no i den dur som har beskyttelse i seg også
  4. Den døde relativt kjapt. Det er nok et overprisa SV produkt, mener jeg har sett de pistolen på biltema eller en annen plass til en fornuftig pris.
  5. Prøve å lage litt liv i forumet med en gammel jobb jeg utførte for noen år siden. OBS Repost ifra 2015 . Litt artig å se hva man brukte for 5 år siden også. Tiden flyr . Håper det kan være en tråd til inspirasjon . Denne loggen blie postet både på min nettside og på forumet www.dcn.no så derfor kan det nok være litt mye detaljer innenfor bilpleie for hvermansen så da er dere advart Det er svært sjelden når man får spørsmål om å ta en bil at det blir presisert at det kun er slutt resultatet som teller . Jeg var derfor heldig å få ha bilen i nesten 4 uker.. Fryktelig lenge for eier å
  6. Å slipe glass er noe ikke så mange driver med, rett å slett for det tar mye tid, er slitsomt å masse griseri, med andre ord absolutt oppskriften på å la være. På min gamle bil ifra 1974 er det ikke et alternativ for meg å kjøpe nye glass, rett og slett fordi jeg vil ha dem som satt i bilen ifra nytt. Nye kan skaffes, men da med feil farge og merking osv. Tenkte det var greit å liste opp helt enkelt hva som behøves for å gjøre dette siden jeg ikke finner så mye god info på Norsk på nett ifra før. Jeg har benyttet Mirka sitt system så derfor er all info basert på de slipe papirene
  7. Jeg å. Om det blir nå eller senere
  8. Noen kvadrat meter det der. Husker som "ungdom" at vi tok en e38 740 for hånd med autoglym. Ble jo en syk forskjell men ingen så etter riper den gang
  9. Følger du opp etter vinteren med før/etter bilder? Jeg har den voksen selv fra vilt hamber å tenkte å bruke den på skruer å understell på en sommer bil.
  10. Skjer små ting hver kveld. Motor er kommet oppi. Kasse på, bremser å det meste av understell er ferdig Har shinet opp en dynamo å en masse dill dall som ikke synes. Ganske greit å montere calipere som er shinet Alt av gummi nytt selvsagt Bremserør er noe jeg hater å legge opp, deilig å være ferdig
  11. Ble bra det. Det er alltid korrigering som er slit. Å med Da er det nesten tortur
  12. Jeg har foma sin, men hva bruker folk dette til? Jeg har saktens benyttet den men jeg tror det er den maskinen jeg hadde savnet minst av alle jeg benytter til bilpleie. Mulig jeg ikke har sett lyset helt..
  13. Har aldri hatt problemer med hverken carbon sort eller saphir. Jeg kjører ull på roterende med heavy cut å rett over på da og sntihologram. Men det er hard lakk å tar tid, ull på 21 maskin å h9 er det jeg ville ha lagt timene i. Så en lett runde antiholo så blir det gull
  14. Har hatt e91 alpina d3 før.. Kjekk bil men hadde sine ting den å.. Liker generelt ikke bygge kvalitet på nyere kontra gamle bmw
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bruksvilkår til å plassere en lenke til siden med vilkår for bruk