Gooselake Skrevet 8. februar 2020 Del Skrevet 8. februar 2020 Old but gold. Denne S&Sen er frå sommaren 2017! Eksteriør: Rupes Mini Surfex 1:5 KC Teerwash KC Plast Star (dekk og plastfornyer) Collinite 845 Svigers grassklyppar trengte ein shining. Dei trengte heller ikkje å spørre Veldig begrensa kor mykje eg fekk fjerna av djupe riper og liknande, men målet var å få tilbake litt av glansen. Kun Mini med medium pad og KC Heavycut blei bruka. Startar med litt tilstandsbilder: Startar med Surfex 1:5: KC Teerwash: Provisorisk rampe: Oljebytte blei òg gjort. Gjekk akkurat 1L: Over til hovedfokuset: Blir eit par hakk bedre: Kunne gjort ein bedre jobb under motoren, men hadde begrensa med tid: Felgar blei vaska med QD, fungerte tilfredsstillande: KC Plast Star: Diverse 50/50: N. 845 fekk jobben med å bevare glansen: Lar den ligge 15min før buffing: Vedlikeholdslading over natta: Fusso på felger: Alt av tilbehør til oppsamlar blei godt vaska og satt inn med PS: Ferdig etter rundt 6-7 effektive timar: Takk for titten! 7 Siter Eigar av Gooselake Detailing Max Protect Certified Detailer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 8. februar 2020 Del Skrevet 8. februar 2020 Denne jobben er legendarisk. Fikk lyst til å gi Husqvarnaen min full pakke selv jeg nå 1 Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jonia Skrevet 9. februar 2020 Del Skrevet 9. februar 2020 Bra jobb, mye fine bilder. Moro å lese. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stig Rolland Skrevet 11. februar 2020 Del Skrevet 11. februar 2020 Bedre enn ny denne blir vel nesten synd klippe plen med denne Siter Driver Unneland Autospa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gooselake Skrevet 11. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2020 hjustad skrev (På 9.2.2020 den 0.06): Denne jobben er legendarisk. Fikk lyst til å gi Husqvarnaen min full pakke selv jeg nå Du har vell nok å drive med om du ikkje skal stelle opp ein grasklyppar? jonia skrev (På 9.2.2020 den 9.41): Bra jobb, mye fine bilder. Moro å lese. Stig Rolland skrev (5 timer siden): Bedre enn ny denne blir vel nesten synd klippe plen med denne Takk begge to! Den burde egentleg vore coata, for den byrjar å falme igjen 1 Siter Eigar av Gooselake Detailing Max Protect Certified Detailer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christer Rasmussen Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 Snakk om forvandling da Meget bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomas Silden Skrevet 16. februar 2020 Del Skrevet 16. februar 2020 Gikk noen øl med og? faen.... smugtitta litt på motorsaga jeg nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gooselake Skrevet 18. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2020 Christer Rasmussen skrev (På 14.2.2020 den 10.42): Snakk om forvandling da Meget bra Mange takk! Tomas Silden skrev (På 16.2.2020 den 19.13): Gikk noen øl med og? faen.... smugtitta litt på motorsaga jeg nå Hehe, det er bare å sette i gang, men hugs å lag ein Show and Shine Siter Eigar av Gooselake Detailing Max Protect Certified Detailer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klevengen Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 Haha, Rått!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.