Kjell Erik Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 Håpløst å finne noe som gjør gummimattene jevne i fargen. Nå er det vel mere plast enn gummi i de, men ønsker å få kloa i et produkt som bare virker.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KennethR Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 Jeg er godt nornøyd med Scholl Boost. Har brukt den på gummimatter jeg hadde i en Audi, og nå på de orginale mattene til Tesla som er plastikk. Jeg rengjør med en sterkere miks av APC og børste for å få det helt rent, og skyller av med vann. Deretter sprayer jeg Boost på våte matter og lar det virke i noen minutter. Etter dette tørker jeg raskt over de med en klut så de blir tørre før de går inn i bilen. Dette holder godt på i hvert fall nyere matter og jeg bruker ikke Boost hver gang. Det blir litt glatt i starten på plastmatter, men selvsagt ikke så glatt som mattene på biler i en bruktbilhall som er sauset inn med silikonbasert middel. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jogge1994 Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Chemical Guys mat renew har jeg alltid vært fornøyd med. Hive mattene ut av bilen når jeg vasker bilen utvendig og spyler de med høytrykksspyler så sprayer du mattene med CG og bruker en børste til å hjelpe med å løse opp dritt og så spyle av matten en gang til å så tørke matten så er det bare å få de inn i bilen igjen. 1 Siter Selger hos GS Bildeler AS Support hos Bilpleievelgeren.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gooselake Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Har god erfaring med Koch Chemie sin Top Star! Den er også fin på pedaler og plast forøvrig innvendig i bilen. 1 Siter Eigar av Gooselake Detailing Max Protect Certified Detailer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjell Erik Skrevet 21. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2020 Vel, da er det bare å handle varer og teste ut. Ulike produkter som jeg ikke har prøvd selv. Takker for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stig Rolland Skrevet 22. februar 2020 Del Skrevet 22. februar 2020 Før du handler noe som helst ville jeg lagt alle penga i guf - gummifix fra Koch Chemie, noe bedre enn den har jeg aldri prøvd, dog små bruksområder da den bare brukes til matter og evt pedaler, og den er nå og få på 1 liter Siter Driver Unneland Autospa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eivgro Skrevet 22. februar 2020 Del Skrevet 22. februar 2020 Stig Rolland skrev (10 timer siden): Før du handler noe som helst ville jeg lagt alle penga i guf - gummifix fra Koch Chemie, noe bedre enn den har jeg aldri prøvd, dog små bruksområder da den bare brukes til matter og evt pedaler, og den er nå og få på 1 liter Godt nytt, da skal den prøves, litt drøyt med 10l til privat bruk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coookiey Skrevet 23. februar 2020 Del Skrevet 23. februar 2020 Har selv hatt godt hell med CG Silk Shine dressing, kanskje ikke det mest optimale å bruke på gummimatter da blir litt glatte, men tørke over med MF etter jeg er ferdig så blir de guddi gudd. God lukt og holder seg pene så funker fjell for meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gooselake Skrevet 25. februar 2020 Del Skrevet 25. februar 2020 Stig Rolland skrev (På 22.2.2020 den 10.43): Før du handler noe som helst ville jeg lagt alle penga i guf - gummifix fra Koch Chemie, noe bedre enn den har jeg aldri prøvd, dog små bruksområder da den bare brukes til matter og evt pedaler, og den er nå og få på 1 liter Har du testa den opp mot Top Star? Siter Eigar av Gooselake Detailing Max Protect Certified Detailer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stig Rolland Skrevet 25. februar 2020 Del Skrevet 25. februar 2020 Gooselake skrev (4 timer siden): Har du testa den opp mot Top Star? Nei det har jeg ikke, men tio star kan det bli glatt, og klarer ikke få skikkelig slitte matter tilbake til ny, og guf er jo laget for formålet. Men du klarer deg nok med ts om du liker den 1 Siter Driver Unneland Autospa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
longbow Skrevet 4. april 2020 Del Skrevet 4. april 2020 Gooselake skrev (På 25.2.2020 den 10.15): Har du testa den opp mot Top Star? Ja, den er overlegen på matter. Eneste er at den må henge og tørke en stund, og mattene må være helt tørre og det luktet karantene fest i Trøndelag. Bruker ta TS når eg har dårlig tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.