Gå til innhold

Nybegynner sier hei.


Lars Haider

Anbefalte innlegg

Hei. Kar på 40, bosatt i Bærum her. Ganske så fersk innen bilpleie, og ble bitt av basillen da jeg fikk min Model 3 i juli 2019. Før jeg fikk bilen saumfarte jeg det meste som var av sider og videoer om bilpleie, og ble da en ivrig leser på Detailers Club sitt forum, uten å delta for mye. Det var også da jeg kom over Gnukkehjørnet podcasten, som jeg har vært fast lytter av siden. Har merket at det ikke var så mye liv på DC sitt forum i det siste, og syntes nyheten om dette forumet var så positivt at jeg bestemte meg for å lage en profil, og bidra med mitt til at dette blir et nytt forum med mer aktivitet, og et selvskrevet sted for andre som blir bitt av basillen til å høste lærdom og erfaringer. Som ny i faget selv har jeg kanskje ikke mest kunnskap å dele rundt, men når det kommer til nybegynnerfeil føler jeg at jeg har gjort de fleste, og kan dele av dette så andre slipper å gjøre de samme ?

IMG_20191124_182426.thumb.jpg.44467ade803ec4b08b21dbf23989f14e.jpg

 

Endret av Lars Haider
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lars Haider skrev (3 timer siden):

Hei. Kar på 40, bosatt i Bærum her. Ganske så fersk innen bilpleie, og ble bitt av basillen da jeg fikk min Model 3 i juli 2019. Før jeg fikk bilen saumfarte jeg det meste som var av sider og videoer om bilpleie, og ble da en ivrig leser på Detailers Club sitt forum, uten å delta for mye. Det var også da jeg kom over Gnukkehjørnet podcasten, som jeg har vært fast lytter av siden. Har merket at det ikke var så mye liv på DC sitt forum i det siste, og syntes nyheten om dette forumet var så positivt at jeg bestemte meg for å lage en profil, og bidra med mitt til at dette blir et nytt forum med mer aktivitet, og et selvskrevet sted for andre som blir bitt av basillen til å høste lærdom og erfaringer. Som ny i faget selv har jeg kanskje ikke mest kunnskap å dele rundt, men når det kommer til nybegynnerfeil føler jeg at jeg har gjort de fleste, og kan dele av dette så andre slipper å gjøre de samme ?

IMG_20191124_182426.thumb.jpg.44467ade803ec4b08b21dbf23989f14e.jpg

 

Velkommen! Fantastisk, det er denne "spiriten" vi håper å kunne skape rundt dette forumet. Jeg tenker at vi alle har noe å bidra med på et eller annet vis, om så bare moralsk støtte! Sees rundtomkring. Og høres tydeligvis hver Onsdag ?

  • Liker 1

Partner/Daglig Leder: Detailshop.no og kjendis i Gnukkehjørnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suzanne skrev (13 timer siden):

Velkommen, hyggelig å se nye ansikt?

Takk for det ?

Entirecar skrev (12 timer siden):

Velkommen! Fin Tesla! 

Takk skal du ha ?

Tommy skrev (11 timer siden):

Velkommen! Fantastisk, det er denne "spiriten" vi håper å kunne skape rundt dette forumet. Jeg tenker at vi alle har noe å bidra med på et eller annet vis, om så bare moralsk støtte! Sees rundtomkring. Og høres tydeligvis hver Onsdag ?

Takk! Det trengs et aktivt og godt norsk forum, det merket jeg godt selv da jeg startet å søke etter informasjon. Så dette var et godt tiltak jeg håper dere lykkes med! Stor kudos for podcasten som både er morsom og lærerik. Vi høres på onsdager ?

Endret av Lars Haider
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bruksvilkår til å plassere en lenke til siden med vilkår for bruk