Gå til innhold

Turtle Wax Hybrid Solutions

Ole Jørgen Bjerkeli

Anbefalte innlegg

Ole Jørgen Bjerkeli skrev (På 19.2.2020 den 22.29):

Bestilte meg nettopp Hybrid Solutions Ceramic Polish & Wax og Spray Coating for å teste ut om det faktisk er så fint som de lover ?   håper bare det kommer før helgen ?

Noen som har testet ut ?

Det er sikkert et kurant produkt - som Håkon sier så antar jeg det er på linje med andre tilsvarende produkter. Amerikanere er spesielt glade i å bruke blant annet "ceramic" i navn på produkter som ikke har noe som helst med "ceramic" å gjøre. Sier ikke at det dermed er dårlig, men det blir litt som å si at Cola er grønn ? 

• Liker 1

Partner/Daglig Leder: Detailshop.no og kjendis i Gnukkehjørnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir det lovet ordrett minst et års holdbarhet, fra en aktør som selger dette produktet og har laget video om det, dersom du kombinerer denne All in One ceramic polishen med denne ceramic sprayen, så det skal bli spennende å høre om det lever opp til lovnaden. ? 

• Forvirret 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KennethR skrev (8 minutter siden):

Nå blir det lovet ordrett minst et års holdbarhet, fra en aktør som selger dette produktet og har laget video om det, dersom du kombinerer denne All in One ceramic polishen med denne ceramic sprayen, så det skal bli spennende å høre om det lever opp til lovnaden. ? 

Synd at det hevdes  slike påstander. Jeg kan med nesten 100% sikkerhet si at det er dødt lenge før det har gått et år

Daglig leder for Blankbil.no
B-kjendis hos Gnukkehjørnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KennethR skrev (9 timer siden):

Såpass, ja! Da blir det spennende å se om det faktisk holder som lovet. Hold oss oppdatert hvis du har mulighet! Skriv gjerne en test i seksjonen for det der du kan oppdatere fortløpende ?

Partner/Daglig Leder: Detailshop.no og kjendis i Gnukkehjørnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk gått over bilen med polishen i dag, så nå skal den få herde til i morgen efta.  

Nå er da ikke jeg noe racer på det polerings greine, men syntes det er litt moro å pusle litt.    Men syntes den var bra å jobbe med, men man kan nok ikke bruke den som en ett steg hvis man har bittelitt mer riper enn milde vanlige vaskeriper.  Den lukter godt, det skal den ha.  og den ble blank i mine øyne.  

Den vil nok være mer enn god nok for de fleste som bare vil ha bilen litt blankere. 

Jeg brukte grønne Rupes puter, og en DA med 15mm utslag (er det ikke det de kaller det?)    Brukte også håndjageren der jeg ikke kom til med maskin  ? 

Lurer på om det er krise om den ikke får herde fult 24 timer før jeg legger på sprayen jeg..   

Men alt i alt er jeg vel egentlig fornøyd.   Bare se hvordan holdbarheten er på den.   Tviler på at den blir noe blankere etter sprayen?  

IMG_20200222_190906.jpg

IMG_20200222_191513.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge produktbeskrivelsen skal polishen herde 30-60min før man evt. bruker sprayen, så det er nok ingen krise om den ikke får stå 24 timer..?

Jeg ville lagt sprayen når du først er i gang, sånn som jeg tolker produktene er det sprayen som vil gi best holdbarhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trogha skrev (19 timer siden):

I følge produktbeskrivelsen skal polishen herde 30-60min før man evt. bruker sprayen, så det er nok ingen krise om den ikke får stå 24 timer..?

Jeg ville lagt sprayen når du først er i gang, sånn som jeg tolker produktene er det sprayen som vil gi best holdbarhet.

Jeg leser det at man skal vente 24h mellom hvert lag. 

IMG_20200224_061759.jpg

IMG_20200224_061715.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ole Jørgen Bjerkeli skrev (2 timer siden):

Jeg leser det at man skal vente 24h mellom hvert lag. 

IMG_20200224_061759.jpg

IMG_20200224_061715.jpg

Se der ja, jeg leste bare det som står på Garasjetid sine sider.

"Før du legger Hybrid Solutions Ceramic Spray Coating bør du la polishen få en hedetid på 30-60 min. Pass på at den ikke blir utsatt for smuss/ støv i denne perioden."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bruksvilkår til å plassere en lenke til siden med vilkår for bruk