Passe pussa Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 Hei gnukkere.Trenger tips.Skal polere bmw 7 serie til helgen (ca 2013 - 2016) Vet ikke mye mer enn at den er sort metallic .Tipper carbonschwartz eller black sapphire.Jeg har følgende å velge mellom:Zwizzer fra grov til finKoch fra grov til finScholl S1, s2, s20, s30tld the last cutIkke tilgang til roterende. "Kun" LHR21, LHR15, duetto, mini, nano. LE1000V og flex pxe80Puter fra langhåret via korthåret ull til grov, medium og fine skumputer.Tenkte wipe med carpro eraser eller rosa guyeon (begge er snille)Jeg må kjøre et stykke for å polere denne hjemme hos eieren - og ta med det jeg trenger.Noen tips på hva jeg bør basere meg på å bruke??? Sent fra min SM-G970F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skydancer Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 Du må nesten prøve deg frem. Jeg vet av erfaring at Carbon sort er litt tricky å få holo-fritt. De gangene jeg har rubbet Carbon sort har jeg måtte ta både mellom og fin steg for å få det bra. Siter Partner i Blankbil.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Passe pussa Skrevet 20. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2020 Tenkte meg det ja. Blir laaaang helg daSent fra min SM-G970F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 21. februar 2020 Del Skrevet 21. februar 2020 Du må nesten prøve deg frem. Jeg vet av erfaring at Carbon sort er litt tricky å få holo-fritt. De gangene jeg har rubbet Carbon sort har jeg måtte ta både mellom og fin steg for å få det bra.Akkurat det samme som jeg sa på telefonen i går [emoji28] Du får håpe den er sapphire sort Gunnar [emoji16] Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Passe pussa Skrevet 21. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2020 Og det var den vettu - lykkeSent fra min SM-G970F via Tapatalk 1 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jogge1994 Skrevet 21. februar 2020 Del Skrevet 21. februar 2020 Passe pussa skrev (5 timer siden): Og det var den vettu - lykke Sent fra min SM-G970F via Tapatalk Vis du har regnr. på bilen så kan jeg sjekke fargekode hos BMW. Siter Selger hos GS Bildeler AS Support hos Bilpleievelgeren.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Passe pussa Skrevet 21. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2020 Jeg skrev jo det er sapphire black..... kode 745 for å være nøyaktig. Men takk allikevelSent fra min SM-G970F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
e30 tic Skrevet 21. februar 2020 Del Skrevet 21. februar 2020 Har aldri hatt problemer med hverken carbon sort eller saphir. Jeg kjører ull på roterende med heavy cut å rett over på da og sntihologram. Men det er hard lakk å tar tid, ull på 21 maskin å h9 er det jeg ville ha lagt timene i. Så en lett runde antiholo så blir det gull Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Passe pussa Skrevet 21. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2020 Tusen takk [emoji106] da kjører vi på detSent fra min SM-G970F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Passe pussa Skrevet 24. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2020 H9 funka ikke dessverre. Ble en mix av scholl s1 og zwizzer pc med ull.Koch finecut på ditto pute som finsteg.Microcut ryddet ikke opp i spetaklet etter de første godt nok [emoji23]Sent fra min SM-G970F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stian Nese Skrevet 25. februar 2020 Del Skrevet 25. februar 2020 (endret) Slitt selv med to biler av tilsvarende farge, min 21 ble gjerne litt aggressiv selv for fin steget. Prøvde 10 forskjellige komboer før jeg endte bra Hva kjørte du på sluttsteget? Aldri et problem å kutte nok men å rydde opp etterpå og avslutte perfekt Endret 25. februar 2020 av Stian Nese Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Passe pussa Skrevet 25. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2020 Hei står over her måtte kjøre medium pilish og pute for å rydde opp i spetaklet etter grovsteg. Finsteget var bare kos. Korrigeringen som var slit. Ble bra til slutt da 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
e30 tic Skrevet 25. februar 2020 Del Skrevet 25. februar 2020 Ble bra det. Det er alltid korrigering som er slit. Å med Da er det nesten tortur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.