Gå til innhold

Tråden for spørsmål som man lurer på, men egentlig ikke tørr å spørre den store menighet om!


Mr.Fix

Anbefalte innlegg

Ruller i gang en tråd på tynn is her! 

mitt/mine spørsmål idag er: 

- Vil Fusso få noe god heft oppå Angelwax enigma AIO polish?


BONUSMATERIELL:
scenario: 

du står i gnukkebua og lukter på din nydelige koch chemie fresh up, dagen er egentlig ganske bra, du tenker å polere din gamle lada, men først skal du opp å spise deg en grandis og se en episode med ammo nyc på youtube,  dette blir bra tenker du, men idet du slår på EDB/Datamaskinen sååå... WÆÆÆÆBÆENG mail ifra (skal ikke reklamere her, men de har en pakke-ansatt med navnet ronny) og i den mailen står det NEWS FROM KORSJJJ SJEMIE, og du ser at de har kommet med noen nye tutteflasker med poleringsstoff, du kjenner klumpen komme i magen med en gang, for dine fulle flasker i gnukkebua ble plutselig ikke så god lengre tydligvis...

Løsning 1 : Nei nei nei... her tenker man miljø og økonomi, man bruker opp det man har og kjøper nytt når den tid kommer.

løsning 2 : næmmenvafader.... tar jo 3 år å bruke opp de jeg har, dette blir en bra tannkrem, jeg skal ha nye nååååå!!!!

Kan dere være så grei å hjelpe meg å komme over denne vanskelige perioden i livet mitt? 

Takker så meget for hjelpen på forhånd! 

Ha en fin kveld videre! ?

  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første vil jeg bare få oppfordre til å enten bruke opp eller eventuelt selge «gammel morro», før jeg eller noen andre klarer å lure på deg noe nye greeier!

Når det kommer til det du spør om har jeg null peiling. Jeg kjenner ikke AW sin AIO. Er det sånn at det er en bil behandlet med denne som skulle hatt et lag fusso? Jeg ville i så fall kjørt nedvask og gått over med wipedown før Fusso. 

  • Liker 1

Partner/Daglig Leder: Detailshop.no og kjendis i Gnukkehjørnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, 

 

Absolutt ikke et dumt spørsmål. Her ble jeg usikker selv og videreformidlet spørsmålet til John Hogg som er kjemikeren til Angelwax. Han skriver:

"Interessant spørsmål. Jeg vil holde meg til Angelwax produkter siden jeg kjenner dem, men han kan prøve å se hvordan det fungerer. Det vil i utgangspunktet se bra ut, men det kan eventuelt få problemer med å binde seg. Det beste er Fifth Element eller Enigma QED. "

 

Eier av Bilfrelst.no | Bil og bilpleie entusiast. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denny skrev (4 timer siden):

Hei, 

 

Absolutt ikke et dumt spørsmål. Her ble jeg usikker selv og videreformidlet spørsmålet til John Hogg som er kjemikeren til Angelwax. Han skriver:

"Interessant spørsmål. Jeg vil holde meg til Angelwax produkter siden jeg kjenner dem, men han kan prøve å se hvordan det fungerer. Det vil i utgangspunktet se bra ut, men det kan eventuelt få problemer med å binde seg. Det beste er Fifth Element eller Enigma QED. "

 

Mest imponert over at John kan norsk, jeg ??

Partner/Daglig Leder: Detailshop.no og kjendis i Gnukkehjørnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Kjørte en runde AIO

"Wipedown" med enigma corona

la på fifth og buffa av med en liten sprut corona
men tok et panel med fusso for å se om fusso holder  
så langt ser det bra ut men det ser mye bedre ut med fifth 

jada fusso holder lenger men det er penere med fifth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bruksvilkår til å plassere en lenke til siden med vilkår for bruk