Gooselake Skrevet 8. februar 2020 Del Skrevet 8. februar 2020 (endret) Etter eit par år i fatter`n sin garasje, var det godt å endeleg få seg noko eige. I utgangspunktet blei verkstaden bygd som ein verkstad, men før eg kjøpte garden blei den nytta som eit produksjonslokale for møblar. Litt etter litt, veke etter veke, månad etter månad, har det blitt til det det er i dag. Eg kjem nok aldri til å bli ferdig eller heilt fornøgd, men slik er det vell for alle oss "detailere"? Never settle Endret 8. februar 2020 av Gooselake 1 Siter Eigar av Gooselake Detailing Max Protect Certified Detailer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gooselake Skrevet 8. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2020 Slik såg det ut då eg overtok: 2 Siter Eigar av Gooselake Detailing Max Protect Certified Detailer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommy Skrevet 9. februar 2020 Del Skrevet 9. februar 2020 Steeeeike, det var litt forskjell ja! Hvor er innredningen fra? Siter Partner/Daglig Leder: Detailshop.no og kjendis i Gnukkehjørnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gooselake Skrevet 9. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2020 Tommy skrev (8 timer siden): Steeeeike, det var litt forskjell ja! Hvor er innredningen fra? Den store innredninga er frå Netthandelen. I haust betalte eg vell rundt 21 000kr, ser den har auka i pris til 25 000kr nå. Då blir det nok hipp som happ med Jula/Netthandelen. Garage15 bruker same produsent, men er betydeleg dyrare. Den raude benken er frå Garage15. Ifht prisen er eg godt fornøgd med begge innredningane. Nå er det vaskehall-prosjekt som står for tur, men når det er ferdig kan eg tenke meg å gjere følgande med verkstaden: Slipe gulvet og måle det med 2k epoxy Bytte ut all belysning i taket Bytte garasjeporten Lekte ut vegger, isolere og kle Etterisolere utvendig Varmepumpe Forlenge rommet med eit par meter, så eg får inn to bilar etter kvarandre Time will show and all that 2 Siter Eigar av Gooselake Detailing Max Protect Certified Detailer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommy Skrevet 9. februar 2020 Del Skrevet 9. februar 2020 Blir det full pakke med oljeutskiller i vaskehallen? Ikke ofte å se sånne prosjekter på noe til eget / deltidsbruk, håper du deler mer fra denne prosessen. Meget spennende å følge med på! Siter Partner/Daglig Leder: Detailshop.no og kjendis i Gnukkehjørnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gooselake Skrevet 9. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2020 Tommy skrev (2 timer siden): Blir det full pakke med oljeutskiller i vaskehallen? Ikke ofte å se sånne prosjekter på noe til eget / deltidsbruk, håper du deler mer fra denne prosessen. Meget spennende å følge med på! Ja, kjem til å budsjettere med oljeutskiller og sandfang. I fyrste omgang kjem eg til å søkje om disp til å slippe oljeutskiler, sidan eg driver småskala, ikkje er kobla på kommunalt renseanlegg eller det er fare for at vatnet vil påvirke drikkevatn. I andre omgang, om eg må ha oljeutskiller, så må eg søke om utslippsløyve. Det blir spannande å sjå korleis det går. Kjem til å holde tråden oppdatert 1 Siter Eigar av Gooselake Detailing Max Protect Certified Detailer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gooselake Skrevet 11. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2020 Tok litt bedre bilder i dag. Eit meir heilhetleg inntrykk av verkstaden: 2 Siter Eigar av Gooselake Detailing Max Protect Certified Detailer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 11. februar 2020 Del Skrevet 11. februar 2020 Er det her inne du ser for deg oljeutskiller? Isåfall tror jeg den jobben kan gjøres ganske enkelt om du har tilgang utenfra. Pigge ned slukrist og sandfang før du pigger en renne ut og under/igjennom veggen og rett i oljeutskiller Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stig Rolland Skrevet 11. februar 2020 Del Skrevet 11. februar 2020 Er det ikke varme der siden ting står i kjøleskap eller holder du ting kjølig? Ellers er det jo stort og god plass Siter Driver Unneland Autospa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gooselake Skrevet 11. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2020 hjustad skrev (40 minutter siden): Er det her inne du ser for deg oljeutskiller? Isåfall tror jeg den jobben kan gjøres ganske enkelt om du har tilgang utenfra. Pigge ned slukrist og sandfang før du pigger en renne ut og under/igjennom veggen og rett i oljeutskiller Nei, det blir eit eige rom for vaskehall. Skal få laga ein prosjekt-tråd Stig Rolland skrev (10 minutter siden): Er det ikke varme der siden ting står i kjøleskap eller holder du ting kjølig? Ellers er det jo stort og god plass Korrekt. Ikkje varme. Så kjøleskapet holder det frostfritt med 36w lysrør. Ja, det er romslig, men dårleg utnytta enn så lenge. Vurdere å slå ned veggen i bakkant for å utvide med eit par meter. Slik det er nå går det akkurat ikkje to bilar etter kvarandre. Siter Eigar av Gooselake Detailing Max Protect Certified Detailer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stig Rolland Skrevet 11. februar 2020 Del Skrevet 11. februar 2020 Gooselake skrev (13 minutter siden): Nei, det blir eit eige rom for vaskehall. Skal få laga ein prosjekt-tråd Korrekt. Ikkje varme. Så kjøleskapet holder det frostfritt med 36w lysrør. Ja, det er romslig, men dårleg utnytta enn så lenge. Vurdere å slå ned veggen i bakkant for å utvide med eit par meter. Slik det er nå går det akkurat ikkje to bilar etter kvarandre. Jeg har bare 50kvd garasje med bukk i midten så her er det bare 1 bil men om det blir ny garasje en gang så skal det bygges stort hehe. Når alt ble bygd var ikke detailing eller Autospa i tankene, men har varme isåfall og kjøleskap men der er det andre produkter 4 1 Siter Driver Unneland Autospa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.