Fredd-erik Skrevet 22. februar 2020 Del Skrevet 22. februar 2020 Hei. Har fått noen hverdagsriper ala swirls og lignende. Hvilket middel anbefales til dette? Kan jeg bruke carwise maskin, og bør jeg gå for voks eller sealer? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niebelheim Skrevet 22. februar 2020 Del Skrevet 22. februar 2020 Jeg vet turtle wax har polish med farge. Det må jo være en vinner på dette! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredd-erik Skrevet 22. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2020 Da får vi stikke ned på benser'n og handle det Pronto! Tar også imot tips på beskyttelse etter polering da jeg syns coatingen som er på beskyttet dårlig, som bilde viser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entirecar Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 Riktig kresje det der. Siter Bilpleie/biler/racing blogg og bilpleie produkt anmelders av en entusiast - entirecar.se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Passe pussa Skrevet 17. mars 2020 Del Skrevet 17. mars 2020 SRP etterfulgt av Fusso - done go som ny Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.