Passe pussa Skrevet 22. februar 2020 Del Skrevet 22. februar 2020 Typisk "umulig" SS (singelstage lakk uten klarlakk)Tok meg over en time og løse koden. Prøvde alt mulig rart for ikke å gå på for hardt (har hørt noen historier om sinnsykt myk og tynn lakk på disse)Viste seg den var skikkelig seig og hard.Tok fart og kjørte på med korthåret ull og koch hc med LHR 21Aldri sett det bli såå blankt med den komboen før. Men tok finsteg med koch fc og zwizzer gul pute med duetto for om mulig få ut den siste shinen.Wipet med guyeon og toppet med swisswax insignis da dette er kun sommerbil.Flex PXE 80 og liquid element LE1000V med ditto puter som nevnt ovenfor på trange steder.Vanskelig å ta gode før og etter og 50/50 bilder . Men ligger da noen vedlagt her- synd det ikke går å laste opp fler enn 9 bare Sent fra min SM-G970F via Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 23. februar 2020 Del Skrevet 23. februar 2020 Typisk "umulig" SS (singelstage lakk uten klarlakk)Tok meg over en time og løse koden. Prøvde alt mulig rart for ikke å gå på for hardt (har hørt noen historier om sinnsykt myk og tynn lakk på disse)Viste seg den var skikkelig seig og hard.Tok fart og kjørte på med korthåret ull og koch hc med LHR 21Aldri sett det bli såå blankt med den komboen før. Men tok finsteg med koch fc og zwizzer gul pute med duetto for om mulig få ut den siste shinen.Wipet med guyeon og toppet med swisswax insignis da dette er kun sommerbil.Flex PXE 80 og liquid element LE1000V med ditto puter som nevnt ovenfor på trange steder.Vanskelig å ta gode før og etter og 50/50 bilder . Men ligger da noen vedlagt her- synd det ikke går å laste opp fler enn 9 bare Sent fra min SM-G970F via Tapatalk Om du laster opp fra pc så kan du laste opp ubegrenset. Det er tapatalk som hag den begrensningen [emoji28] godt jobba Gunnar! Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Passe pussa Skrevet 23. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2020 Tusen takk Håkon.[emoji3059][emoji39]Har itte personnalcompjuter. Så da blir det 9 bilder heheSent fra min SM-G970F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.