Hofsoe Skrevet 23. februar 2020 Del Skrevet 23. februar 2020 Hvilket bilderedigeringprogram bruker dere når dere skal sensurere f.eks. bilskilt, ansikt osv.? Må vel finnes noe som er raskere og bedre enn MS Paint? Siter 2006 Volvo S60 R 2.5T AWD - Sonic Blue "Tenk negativt, for da blir du iallefall ikke skuffet!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stig Rolland Skrevet 23. februar 2020 Del Skrevet 23. februar 2020 Redigerer bilde på mobilen Siter Driver Unneland Autospa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lars Haider Skrevet 24. februar 2020 Del Skrevet 24. februar 2020 PÅ PC om du bare skal ha en svart strek over reg.nr er det vel ikke så mye som er raskere enn Paint. Men til litt penere resultat og flere alternativer er Photoshop og GIMP mest brukt her. Ellers har jo som nevnt mobilene i dag greie redigeringsmuligheter som er raske. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hofsoe Skrevet 24. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2020 Liker å legge inn bildene på PC’en før jeg legger de ut på en tråd. Photoshop er gratis? Er det egne apper dere bruker til å redigere bilder på telefonen eller bruker dere det som følger med? Siter 2006 Volvo S60 R 2.5T AWD - Sonic Blue "Tenk negativt, for da blir du iallefall ikke skuffet!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommy Skrevet 24. februar 2020 Del Skrevet 24. februar 2020 Hofsoe skrev (3 timer siden): Liker å legge inn bildene på PC’en før jeg legger de ut på en tråd. Photoshop er gratis? Er det egne apper dere bruker til å redigere bilder på telefonen eller bruker dere det som følger med? Jeg bruker Adobe-programmene, så har aldri sjekket andre alternativer, det være seg gratis eller betalt. Ps er ikke gratis, forresten. På tlf bruker jeg medfølgende hvis det er behov. Siter Partner/Daglig Leder: Detailshop.no og kjendis i Gnukkehjørnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hofsoe Skrevet 24. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2020 Ok Får begynne å lete litt da og se om jeg finner noe spennende. Har hengt med i denne dataverden i mange år men jeg merker at jeg begynner å falle mer og mer i fra og ikke greier helt å holde følge mer Siter 2006 Volvo S60 R 2.5T AWD - Sonic Blue "Tenk negativt, for da blir du iallefall ikke skuffet!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzanne Skrevet 24. februar 2020 Del Skrevet 24. februar 2020 Jeg bruker en app på telefonen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hofsoe Skrevet 24. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2020 Anbefalinger til apper? Siter 2006 Volvo S60 R 2.5T AWD - Sonic Blue "Tenk negativt, for da blir du iallefall ikke skuffet!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 25. februar 2020 Del Skrevet 25. februar 2020 Hofsoe skrev (11 timer siden): Anbefalinger til apper? Hvilken telefon har du? På min huawei så er det et ganske kurrant redigeringsprogram med som standard Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzanne Skrevet 25. februar 2020 Del Skrevet 25. februar 2020 Jeg bruker pointblur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hofsoe Skrevet 25. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2020 hjustad skrev (8 timer siden): Hvilken telefon har du? På min huawei så er det et ganske kurrant redigeringsprogram med som standard iPhone 7 Siter 2006 Volvo S60 R 2.5T AWD - Sonic Blue "Tenk negativt, for da blir du iallefall ikke skuffet!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moen Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 Har brukt Photoshop i flere år, aldri prøvd noe annet - og heller ikke sett noe behov for det. På min Huawei Mate 10 så er det muligheter for sensurering, men personlig foretrekker jeg å avvente med slikt til jeg sitter foran datamaskinen. Jeg har til tross ti stykk tommeltotter, og tykle på en liten skjerm er ikke alltid like enkelt. Sikkert en annen grunn til at jeg velger å bruke maskinen er fordi jeg er en perfeksjonist, så ønsker å skjule sensureringen mest mulig og få bildet til å se naturlig ut. Hvis du ofte er plaget med for eksempel kjennemerke du ikke ønsker å publisere, kan det kanskje være mulighet for å undersøke å skaffe seg et design skilt hvis det er relevant? For eksempel med kundebiler eller dine egne. Meeen, kanskje bittelitt mer arbeid - bare et lite tips! Siter Planleggingsfasen av Moenshine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hofsoe Skrevet 9. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2020 Moen skrev (3 timer siden): Har brukt Photoshop i flere år, aldri prøvd noe annet - og heller ikke sett noe behov for det. På min Huawei Mate 10 så er det muligheter for sensurering, men personlig foretrekker jeg å avvente med slikt til jeg sitter foran datamaskinen. Jeg har til tross ti stykk tommeltotter, og tykle på en liten skjerm er ikke alltid like enkelt. Sikkert en annen grunn til at jeg velger å bruke maskinen er fordi jeg er en perfeksjonist, så ønsker å skjule sensureringen mest mulig og få bildet til å se naturlig ut. Hvis du ofte er plaget med for eksempel kjennemerke du ikke ønsker å publisere, kan det kanskje være mulighet for å undersøke å skaffe seg et design skilt hvis det er relevant? For eksempel med kundebiler eller dine egne. Meeen, kanskje bittelitt mer arbeid - bare et lite tips! For meg er det bare for enkelte bilder som blir lagt ut på forumer og andre sosiale medier. Det ser litt bedre ut med en blurete del av bildet enn en svart firkant. Siter 2006 Volvo S60 R 2.5T AWD - Sonic Blue "Tenk negativt, for da blir du iallefall ikke skuffet!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moen Skrevet 10. mars 2020 Del Skrevet 10. mars 2020 @Hofsoe - Det er helt korrekt, da er nok det beste en applikasjon på telefonen med mindre du er litt som meg; som liker å ta det igjennom datamaskinen. Ser det ikke kom så veldig tydelig frem, men når jeg sensurer så fjerner jeg rett og slett bare kjennemerket, så hele skiltet blir hvitt. Da fanger det ikke øyet like mye, etter min mening - men vanlig blur fungerer også utmerket bra! Siter Planleggingsfasen av Moenshine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hofsoe Skrevet 10. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2020 (endret) Jeg liker å gjøre det igjennom PC'en, er så knotete å gjøre det på telefonen. Millimeterpressisjon Men hvordan lager man denne bluren da? Har prøvd meg på både PC og på mobilen men finner ikke helt ut av det Endret 10. mars 2020 av Hofsoe Siter 2006 Volvo S60 R 2.5T AWD - Sonic Blue "Tenk negativt, for da blir du iallefall ikke skuffet!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
achelous Skrevet 30. juli 2020 Del Skrevet 30. juli 2020 (endret) Paint.net https://www.getpaint.net Fungerer veldig fint til diverse redigering. Du kan velge mange forskjellige metoder og styrke av blurring. Endret 30. juli 2020 av achelous lagt til bilde 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hofsoe Skrevet 30. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2020 Supert. Får teste ut dette neste gang jeg trenger det Siter 2006 Volvo S60 R 2.5T AWD - Sonic Blue "Tenk negativt, for da blir du iallefall ikke skuffet!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.