Lars Haider Skrevet 24. februar 2020 Del Skrevet 24. februar 2020 Mulig å få siste innlegg på forside i stedet for siste opprettede tråder, evt begge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 24. februar 2020 Del Skrevet 24. februar 2020 Lars Haider skrev (31 minutter siden): Mulig å få siste innlegg på forside i stedet for siste opprettede tråder, evt begge? Godkjent? Jeg er egentlig glad i ulest innhold knappen. Den gir meg kjapp og god oversikt Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lars Haider Skrevet 24. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2020 (endret) hjustad skrev (44 minutter siden): Godkjent? Jeg er egentlig glad i ulest innhold knappen. Den gir meg kjapp og god oversikt Den fungerer den også, men har bokmerket forsiden, og det er raskt å se om det har vært noe aktivitet uten flere trykk. Latskap lenge leve Om jeg skal få pirke enda litt mer ville jeg hatt kun oppføring for hver tråd som har nytt inlegg. Slik at det ikke om det f.eks raskt kommer 4-5 svar i en tråd blir den eneste tråden man ser under emne på forsiden. Endret 24. februar 2020 av Lars Haider Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 25. februar 2020 Del Skrevet 25. februar 2020 Lars Haider skrev (20 timer siden): Den fungerer den også, men har bokmerket forsiden, og det er raskt å se om det har vært noe aktivitet uten flere trykk. Latskap lenge leve Om jeg skal få pirke enda litt mer ville jeg hatt kun oppføring for hver tråd som har nytt inlegg. Slik at det ikke om det f.eks raskt kommer 4-5 svar i en tråd blir den eneste tråden man ser under emne på forsiden. Det må @Tommy ta en kikk på. Kan ikke love noe men vi prøver Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.