Stig Rolland Skrevet 25. februar 2020 Del Skrevet 25. februar 2020 Her er min garasje som er oppgradert over tid og blir vel ikke ferdig før man vil bygge ny. Når vi kjøpte hus og bygde garasje var ikke detailing eller drive eget firma noe plan, så ingenting var lagt til rette for dette når jeg begynte min interesse. Garasjen ble selfølgelig ikke isolert heller da det ikke var penger til dette når den ble bygd og man akkurat hadde kjøpt ett hus. Nå er taket i garasjen isolert og holder jevnt 18 gr med hjelp av varmepumpe, så det var vel brukte kr, og ett absolutt behov da jeg har alle varer og "butikk" i garasjen. Så her en noe selvbygd og noe IKEA og div, men alt i alt fornøyd, litt rotete på noen bilder men pleier som regel bli ryddet 100% etter hver jobb. Nyeste oppgradering var 2 stk metalhalogen lys ute på garasjen med bryter inne, som gjør vask mulig alle tider dog ikke så pop av samboer når hun så de hehe 12 Siter Driver Unneland Autospa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
longbow Skrevet 29. mars 2020 Del Skrevet 29. mars 2020 Bra oppsett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stig Rolland Skrevet 30. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2020 longbow skrev (14 timer siden): Bra oppsett Takk, ja det funker veldig greit Siter Driver Unneland Autospa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.