Gå til innhold

Åpne kvelder hos Car Spa i Oslo fremover


Tommy

Anbefalte innlegg

Vi har gleden av å invitere til åpen kveld Mandag 16. Mars fra 18:00 til 20:00-ish hos Car Spa i Konows Gate 67B. Det vil bli litt (endel) skravlings, og foreløpig tema for kvelden er vårklargjøring og polering/beskyttelse av kjøretøy. Det vil bli enkel servering av fingermat og litt drikke.

Håper vi treffes - jeg tror dette kan bli ekkelt hyggelig ?

Planen er å gjenta dette månedlig (eller oftere hvis det er interesse).

https://www.facebook.com/events/1636934403135487/?event_time_id=1636934413135486

  • Liker 1

Partner/Daglig Leder: Detailshop.no og kjendis i Gnukkehjørnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eirik skrev (4 timer siden):

Siden dette er i selveste storby’n ser jeg meg nødt til å stille dette spørsmålet: 

hvordan er parkeringsmulighetene i området? 

Det er ca. 15 plasser på nedsiden, men flere på oversiden av bygget som Suzanne skriver. Det er nok også plass til noen biler inni lokalet. Jeg har ikke heeeeelt kontroll på oppmøtet enda, så det blir jo spennende å se ?

  • Liker 1

Partner/Daglig Leder: Detailshop.no og kjendis i Gnukkehjørnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommy skrev (9 minutter siden):

Det er ca. 15 plasser på nedsiden, men flere på oversiden av bygget som Suzanne skriver. Det er nok også plass til noen biler inni lokalet. Jeg har ikke heeeeelt kontroll på oppmøtet enda, så det blir jo spennende å se ?

Da tenker jeg at jeg venter til utpå vårparten og tar biken- problem løst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå har jeg store planer om å komme, men det vil tiden vise! Jeg bør være i sengs klokken 20.00 seinest, ellers så må jeg høre på grining hele neste dag fra meg selv om hvor trøtt jeg er... også bor jeg sirka en 1t 15min unna, men litt skal jeg prøve å ofre! 

Endret av Moen
Change of plans, kommer mest sannsynligvis ikke med den nevnte bilen.
  • Liker 1

Planleggingsfasen av Moenshine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bruksvilkår til å plassere en lenke til siden med vilkår for bruk