Tommy Skrevet 25. februar 2020 Del Skrevet 25. februar 2020 Vi har gleden av å invitere til åpen kveld Mandag 16. Mars fra 18:00 til 20:00-ish hos Car Spa i Konows Gate 67B. Det vil bli litt (endel) skravlings, og foreløpig tema for kvelden er vårklargjøring og polering/beskyttelse av kjøretøy. Det vil bli enkel servering av fingermat og litt drikke. Håper vi treffes - jeg tror dette kan bli ekkelt hyggelig Planen er å gjenta dette månedlig (eller oftere hvis det er interesse). https://www.facebook.com/events/1636934403135487/?event_time_id=1636934413135486 1 Siter Partner/Daglig Leder: Detailshop.no og kjendis i Gnukkehjørnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Passe pussa Skrevet 25. februar 2020 Del Skrevet 25. februar 2020 Høres moro utSent fra min SM-G970F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eirik Skrevet 26. februar 2020 Del Skrevet 26. februar 2020 Siden dette er i selveste storby’n ser jeg meg nødt til å stille dette spørsmålet: hvordan er parkeringsmulighetene i området? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzanne Skrevet 26. februar 2020 Del Skrevet 26. februar 2020 Det er ikke mange parkeringer utenfor Car Spa, men rett over er det en del boliger med gateparkering. Ellers kan du parkere i sentrum å ta buss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommy Skrevet 26. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2020 Eirik skrev (4 timer siden): Siden dette er i selveste storby’n ser jeg meg nødt til å stille dette spørsmålet: hvordan er parkeringsmulighetene i området? Det er ca. 15 plasser på nedsiden, men flere på oversiden av bygget som Suzanne skriver. Det er nok også plass til noen biler inni lokalet. Jeg har ikke heeeeelt kontroll på oppmøtet enda, så det blir jo spennende å se 1 Siter Partner/Daglig Leder: Detailshop.no og kjendis i Gnukkehjørnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Passe pussa Skrevet 26. februar 2020 Del Skrevet 26. februar 2020 Tommy skrev (9 minutter siden): Det er ca. 15 plasser på nedsiden, men flere på oversiden av bygget som Suzanne skriver. Det er nok også plass til noen biler inni lokalet. Jeg har ikke heeeeelt kontroll på oppmøtet enda, så det blir jo spennende å se Da tenker jeg at jeg venter til utpå vårparten og tar biken- problem løst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommy Skrevet 26. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2020 Passe pussa skrev (19 minutter siden): Da tenker jeg at jeg venter til utpå vårparten og tar biken- problem løst Det har vært opptil flere klubbkvelder uten parkeringsproblemer tidligere, så tenker det skal gå helt fint Siter Partner/Daglig Leder: Detailshop.no og kjendis i Gnukkehjørnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moen Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 (endret) Nå har jeg store planer om å komme, men det vil tiden vise! Jeg bør være i sengs klokken 20.00 seinest, ellers så må jeg høre på grining hele neste dag fra meg selv om hvor trøtt jeg er... også bor jeg sirka en 1t 15min unna, men litt skal jeg prøve å ofre! Endret 9. mars 2020 av Moen Change of plans, kommer mest sannsynligvis ikke med den nevnte bilen. 1 Siter Planleggingsfasen av Moenshine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommy Skrevet 12. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2020 Dette kommer kanskje ikke som noe stort sjokk, men vi ser oss nødt til å avlyse Mandagens event... 1 Siter Partner/Daglig Leder: Detailshop.no og kjendis i Gnukkehjørnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moen Skrevet 14. mars 2020 Del Skrevet 14. mars 2020 Ikke lengre åpent dag, men avlyst dag.. kan vi ikke alle stå inne der med smittevernutstyr? 1 Siter Planleggingsfasen av Moenshine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil Skrevet 14. mars 2020 Del Skrevet 14. mars 2020 HMS temakveld? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kim fra 1982 Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 Noe sånt på gang igjen? Nå åpnes det jo igjen for det meste! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.