Gå til innhold

#048 - Jordslag, vaskeutstyr, og eksospotter!


hjustad

Anbefalte innlegg

Fy flate! 
Hvordan blir det på sikt? Tror du at du kommer til å få tilbake noe av lukten eller muggen?
All ære til deg for å i hele tatt å prøve å fikse det. De fleste hadde nok bare kastet matten og kjøpt ny.
Nei muggen er long gone. Luftet seg siden 2015 nå så de mattene bør være ferdig lufta [emoji23] Det er egentlig ikke så ille å gå løs på som folk tror. Det tar bare uhorvelig mye tid med rens, skylle, rens, skylle helt til man er i mål

Daglig leder for Blankbil.no
B-kjendis hos Gnukkehjørnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Dere sier dere skal lage noen videoer utover våren. Da håper jeg de blir laget i samme stil som Gnukkehjørnet med forklaringer og avsporinger. Da blir det litt mer underholdende enn bare ren guide.

Det gjør heller ingenting om episodene blir litt lenger. 30 minutter er litt for knapt synes jeg. Likte episodene som dro seg over 1,5 time jeg ?. Men sånn 45 minutter hadde vært topp??

  • Liker 3

2006 Volvo S60 R 2.5T AWD - Sonic Blue

"Tenk negativt, for da blir du iallefall ikke skuffet!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hofsoe skrev (11 timer siden):

Dere sier dere skal lage noen videoer utover våren. Da håper jeg de blir laget i samme stil som Gnukkehjørnet med forklaringer og avsporinger. Da blir det litt mer underholdende enn bare ren guide.

Det gjør heller ingenting om episodene blir litt lenger. 30 minutter er litt for knapt synes jeg. Likte episodene som dro seg over 1,5 time jeg ?. Men sånn 45 minutter hadde vært topp??

Ingen stor fare med at de videoene blir veldig seriøst, tror jeg... Har du sett storefot vlogene jeg har laget? Kan jazze det opp et par hakk til så blir det nok i nærheten!

 

Total spilletid i løpet av en måned er mye mer nå enn før - siden vi slipper episoder hver Onsdag. Det vil si at vi bruker mer tid på podcasten nå enn vi har gjort tidligere. Episodene har stort sett vært på rundt en halvtime, men en av de som ligger klare nå er vel faktisk oppi 45 minutter... ?

  • Liker 2

Partner/Daglig Leder: Detailshop.no og kjendis i Gnukkehjørnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommy skrev (11 timer siden):

Ingen stor fare med at de videoene blir veldig seriøst, tror jeg... Har du sett storefot vlogene jeg har laget? Kan jazze det opp et par hakk til så blir det nok i nærheten!

 

Total spilletid i løpet av en måned er mye mer nå enn før - siden vi slipper episoder hver Onsdag. Det vil si at vi bruker mer tid på podcasten nå enn vi har gjort tidligere. Episodene har stort sett vært på rundt en halvtime, men en av de som ligger klare nå er vel faktisk oppi 45 minutter... ?

Kanskje jeg som må begynne å spare opp ett par episoder omgangen ?

Forresten, episoden stoppet der den skulle denne gangen ??

Endret av Hofsoe

2006 Volvo S60 R 2.5T AWD - Sonic Blue

"Tenk negativt, for da blir du iallefall ikke skuffet!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Nei muggen er long gone. Luftet seg siden 2015 nå så de mattene bør være ferdig lufta [emoji23] Det er egentlig ikke så ille å gå løs på som folk tror. Det tar bare uhorvelig mye tid med rens, skylle, rens, skylle helt til man er i mål
Hvor langt er du egentlig komt på dne bilen? Var den en 924?

Sent fra min CLT-L29 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt er du egentlig komt på dne bilen? Var den en 924? 

Sent fra min CLT-L29 via Tapatalk

 

 

Skal ta et bilde til deg. Det er triste saker men jeg håper å dra den ut av dvale i år. Den står ribbet innvendig klar for å begynne å bygges på. Det er en 944.[emoji106] 

Har planer om å bli helt ferdig med 911 først og pusse opp 2 garasjer [emoji28][emoji28]

 

Daglig leder for Blankbil.no
B-kjendis hos Gnukkehjørnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjustad skrev (1 time siden):

Skal ta et bilde til deg. Det er triste saker men jeg håper å dra den ut av dvale i år. Den står ribbet innvendig klar for å begynne å bygges på. Det er en 944.emoji106.png 

Har planer om å bli helt ferdig med 911 først og pusse opp 2 garasjer emoji28.pngemoji28.png

 

Ok, så da blir det å fortsette med 944 i løpet av Juni da? ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjustad skrev (3 timer siden):

Skal ta et bilde til deg. Det er triste saker men jeg håper å dra den ut av dvale i år. Den står ribbet innvendig klar for å begynne å bygges på. Det er en 944.emoji106.png 

Har planer om å bli helt ferdig med 911 først og pusse opp 2 garasjer emoji28.pngemoji28.png

 

Husker jeg så denne på DCN for lenge siden. Lurte på hvilken jævla tosk som kjøpte en så stygg bil. Nå har jeg autosøk hos finn.no på 944/968.? Har du en plan for hvordan den skal bli?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juden skrev (4 minutter siden):

Husker jeg så denne på DCN for lenge siden. Lurte på hvilken jævla tosk som kjøpte en så stygg bil. Nå har jeg autosøk hos finn.no på 944/968.? Har du en plan for hvordan den skal bli?

Ja den tosken/idioten er meg ? Den skal forbli Strosek av utseende. Men jeg skal ha Porsche dekalene på kanalene slik som den står i dag. I tillegg så er jeg fast bestemt på en LS1 V8 for det mener jeg den er verdig hehe522e0dc2cdacac9efad310d92ee4ff96.thumb.jpg.1320edd744120c23a9ca8bf9c0481b2f.jpg

Daglig leder for Blankbil.no
B-kjendis hos Gnukkehjørnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bruksvilkår til å plassere en lenke til siden med vilkår for bruk