Eivgro Skrevet 29. februar 2020 Del Skrevet 29. februar 2020 Hei! Så en video på youtube, der en anbefalte varmt vann i rensemaskin. Googlet litt og fant ut at på noen maskiner kan temp sensor slå ut. Noen her som bruker varmt vann, og kan det brukes i rg2000? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommy Skrevet 29. februar 2020 Del Skrevet 29. februar 2020 Eivgro skrev (2 timer siden): Hei! Så en video på youtube, der en anbefalte varmt vann i rensemaskin. Googlet litt og fant ut at på noen maskiner kan temp sensor slå ut. Noen her som bruker varmt vann, og kan det brukes i rg2000? RG2000 fungerer med varmt vann. Har dog aldri brukt ordentlig glovarmt. Det hjelper på renseevnen 2 Siter Partner/Daglig Leder: Detailshop.no og kjendis i Gnukkehjørnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eirik Skrevet 29. februar 2020 Del Skrevet 29. februar 2020 Er du fornøyd med RG2000 maskinen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eivgro Skrevet 29. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2020 Ja, så langt er jeg fornøyd. Har brukt den på en sofa og et par sko Ikke prøvd i bil, men bør fungere like greit der. Er litt plastic fantastic, men mtp pris og min bruk, syns jeg den er bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 29. februar 2020 Del Skrevet 29. februar 2020 Husk å være litt varsomme mtp for varmt vann. Grunnen til at suge funksjonen alltid skal være i drift samtidig med pumpa er fordi den kjøler pumpa. For varmt vann antar jeg kan skade pumpa over tid Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.