Passe pussa Skrevet 1. mars 2020 Del Skrevet 1. mars 2020 Drittbiler må også vaskes . Snø ingen hindring [emoji14]Lurer på hvordan de har det der oppe i nedre middelklasse der de har råd til å brenne tusener av kr på drivstoff i måneden . Håper jeg kommer meg dit en gang [emoji56]Bilen fortjente forresten ikke noe mer enn berøringsfri vask. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 1. mars 2020 Del Skrevet 1. mars 2020 Drittbiler må også vaskes . Snø ingen hindring [emoji14]Lurer på hvordan de har det der oppe i nedre middelklasse der de har råd til å brenne tusener av kr på drivstoff i måneden . Håper jeg kommer meg dit en gang [emoji56]Bilen fortjente forresten ikke noe mer enn berøringsfri vask.Hørte rykter om en suburban jeg,? [emoji16] Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Passe pussa Skrevet 1. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2020 Det blir konebil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.