Gå til innhold

Valg av Rensemaskin


longbow

Anbefalte innlegg

God aften.

Eg har i dag en foma mimo, og et forsåvidt godt fornøyd med den, bortsett fra at den alt for tungvint og tømme/fylle og at det er for kort sugeledning. 

Så, hvilke alternativer finnes med vesentlig lengre sugeslsnge og med enklere fylling/tømming?

Pris er ikkje så viktig i første omgang, men innen rimelighetens grenser selvfølgelig.

Endret av longbow
Var feil overskrift
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Akkurat ?

Synes det var kjekt med noe støvsuging og rens i samme maskin.. ?

Ser det er ok pris på Kärcher SE5100 nå, kan det være noe evt? Skulle gjerne kjøpt en puzzi 8, meen ?

Endret av Elo

Gnukkehjørnet Hangaround medlem(?)

Kjører bil med emblem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjustad skrev (På 22.3.2020 den 17.53):

Jo for all del. Jeg synes rg2000 er en skikkelig drittmaskin emoji23.png

Til bruk innimellom synes jeg RG2000 er mer for penga enn Mimo. Mimo er også noe dritt hvis flottøren henger seg. 

RG2000 er jevnt over veldig plastikk - men kvalitet på pumpe og motor later til å være bra. Jeg har ikke hatt noe reklamasjoner annet enn småfiks på disse maskinene.

Partner/Daglig Leder: Detailshop.no og kjendis i Gnukkehjørnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til bruk innimellom synes jeg RG2000 er mer for penga enn Mimo. Mimo er også noe dritt hvis flottøren henger seg. 
RG2000 er jevnt over veldig plastikk - men kvalitet på pumpe og motor later til å være bra. Jeg har ikke hatt noe reklamasjoner annet enn småfiks på disse maskinene.
Flottøren henger seg ikke. Den er akkurat en plastikkork og 2 kronestykker forseglet med gaffatape for lett!

Daglig leder for Blankbil.no
B-kjendis hos Gnukkehjørnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bruksvilkår til å plassere en lenke til siden med vilkår for bruk