ErikY Skrevet 3. mars 2020 Del Skrevet 3. mars 2020 Vil en 15 meter slange redusere trykk på en Nilfisk P. 150. 2-10 H X-TRA semiproff spyler? Kommer originalt med 10 meter slange, og tenkte og oppgradere. Hvor lange må slangene være for at det eventuelt påvirker spyler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jonia Skrevet 3. mars 2020 Del Skrevet 3. mars 2020 Det har jeg ikke tenkt på... jeg byttet fra 9m til 15m flex slange på min Nilfisk E.145, er godt fornøyd, men aner ikke om trykket har blitt redusert. Ikke noe jeg har merket meg ihvertfall... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 3. mars 2020 Del Skrevet 3. mars 2020 Vil en 15 meter slange redusere trykk på en Nilfisk P. 150. 2-10 H X-TRA semiproff spyler? Kommer originalt med 10 meter slange, og tenkte og oppgradere. Hvor lange må slangene være for at det eventuelt påvirker spyler? På en p150 så er det vel ikke merkbart med mindre du setter på en måler Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommy Skrevet 4. mars 2020 Del Skrevet 4. mars 2020 ErikY skrev (20 timer siden): Vil en 15 meter slange redusere trykk på en Nilfisk P. 150. 2-10 H X-TRA semiproff spyler? Kommer originalt med 10 meter slange, og tenkte og oppgradere. Hvor lange må slangene være for at det eventuelt påvirker spyler? Nei, det påvirker ikke trykket. Har regnet på det (selvfølgelig), men husker ikke i farta hvor lang slange som må til før man får trykktap. Det er såpass langt at vi ikke trenger tenke noe på det, ihvertfall. 1 Siter Partner/Daglig Leder: Detailshop.no og kjendis i Gnukkehjørnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
longbow Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 Eg fikk beskjed av proffia som er stor på høytrykkspylere i Bergen, at eg ikkje burde gå over 20 meter på en Karcher k5, denne har 500 liter/min. Eg har 22 meter slange på min foma c23 -1610 ( 600 liter /min, 160 bar ) merker ingen forskjell på denne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.