tunKX Skrevet 3. mars 2020 Del Skrevet 3. mars 2020 (endret) Brukte for første gang denne avfettingen i dag på selvvaskeanlegg. Opplevde at det var vanskelig å påføre produktet med Kwazar lavtrykksprøyte beregnet for peteokjemi. Avfettingen er noe tykkere i konsistens, tror det er derfor sprøytetåka ble en " hard" stråle. Flere som har samme erfaring? Hva slags pumpekanne bruker andre på denne avfettingen? Effekten av produktet var forøvrig meget bra. Endret 3. mars 2020 av tunKX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 3. mars 2020 Del Skrevet 3. mars 2020 Brukte for første gang denne avfettingen i dag på selvvaskeanlegg. Opplevde at det var vanskelig å påføre produktet med Kwazar lavtrykksprøyte beregnet for peteokjemi. Avfettingen er noe tykkere i konsistens, tror det er derfor sårøytetåka ble en " hard" stråle. Flere som har samme erfaring? Hva slags pumpekanne bruker andre på denne avfettingen? Effekten av produktet var forøvrig meget bra. Jeg bruker den på pumpekanne med lanse eller med vanlig sprayflaske. Den er som du sier litt tykkere i konsistensen Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stig Rolland Skrevet 3. mars 2020 Del Skrevet 3. mars 2020 Prøv på en vanlig flaske med trigger, Koch sine fungerer bra og tåler det, blankbil.no selger jo 3d sine flasker med trigger som nok og virker utmerket 1 Siter Driver Unneland Autospa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzanne Skrevet 4. mars 2020 Del Skrevet 4. mars 2020 Jeg bruker Kwazar, når den er tom så skyller jeg den i varmt vann og kjører litt vann i gjennom sprøyta. Funker fint her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entirecar Skrevet 4. mars 2020 Del Skrevet 4. mars 2020 Jeg bruker Kwazar, når den er tom så skyller jeg den i varmt vann og kjører litt vann i gjennom sprøyta. Funker fint her. Kwazar sin sprayflaske mener du da? Som er solvent based? Sent from my SM-G960F using Tapatalk Siter Bilpleie/biler/racing blogg og bilpleie produkt anmelders av en entusiast - entirecar.se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzanne Skrevet 4. mars 2020 Del Skrevet 4. mars 2020 Denne: https://www.bilpleievelgeren.no/diverse-pumpeflasker/kwazar_venus_360º_pro_1_5_liter__3724741?gclid=EAIaIQobChMIj_rt3rCB6AIVBomyCh0TmwqaEAQYBCABEgLPLvD_BwE Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tunKX Skrevet 4. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2020 Suzanne skrev (1 time siden): Denne: https://www.bilpleievelgeren.no/diverse-pumpeflasker/kwazar_venus_360º_pro_1_5_liter__3724741?gclid=EAIaIQobChMIj_rt3rCB6AIVBomyCh0TmwqaEAQYBCABEgLPLvD_BwE Den pumpeflasken har jeg stående selv. Skal prøve den neste gang, solvent modellen ble det ikke noe greie på. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
northcarspa Skrevet 6. mars 2020 Del Skrevet 6. mars 2020 tunKX skrev (På 3.3.2020 den 17.28): Brukte for første gang denne avfettingen i dag på selvvaskeanlegg. Opplevde at det var vanskelig å påføre produktet med Kwazar lavtrykksprøyte beregnet for peteokjemi. Avfettingen er noe tykkere i konsistens, tror det er derfor sprøytetåka ble en " hard" stråle. Flere som har samme erfaring? Hva slags pumpekanne bruker andre på denne avfettingen? Effekten av produktet var forøvrig meget bra. Kwazar Venus Acid Line Sier ikke mer... https://www.bilpleievelgeren.no/diverse-pumpeflasker/kwazar_venus_pro_hd_acid_1_5_liter_rod___3724747?gclid=Cj0KCQiAhojzBRC3ARIsAGtNtHV2ywSPbGojymLD9lTATarRO2Z6cbULqfsQLG-GEsUJlNCV8pBHmFEaAvTsEALw_wcB Siter Certified CarPro Professional Detailer Kosmetisk bilpleier Mitsubishi og Hyundai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.