Gå til innhold

Autopia 2020


T.Lund

Anbefalte innlegg

Autopia 2019 i Stavanger var en suksess, å 17-19 april i år gjentar vi dette.

Ønsker du å stille ut et privat kjøretøy, så kan du søke her
https://autopiaexpo.no/nyhet/sok-om-utstillingsplass-for-ditt-kjoretoy/

 

Her er en aftermovie fra 2019

 

 

 

  • Liker 1

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER | SWISSVAX CERTIFIED DETAILER | SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR | DCN APPROVED DETAILER | 

2017 RUPES AMBASSADOR | RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR | KURS/MESSER FOR CONLOGO | AUTOPIA EXPO CO FOUNDER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var veldig bra, var der selv. 

Nivået på bilene var veldig høyt. Faktisk så høyt at en Bugatty Veyron ikke kommer blant topp 20.

Det hadde vært kjekt om det ble lagt litt mer til rette slik at en kan se interiøret på bilene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juden skrev (1 time siden):

Dette var veldig bra, var der selv. 

Nivået på bilene var veldig høyt. Faktisk så høyt at en Bugatty Veyron ikke kommer blant topp 20.

Det hadde vært kjekt om det ble lagt litt mer til rette slik at en kan se interiøret på bilene. 

Takker for hyggelig tilbakemelding. Det er ikke så lett å få til at man skal kunne gå rundt hver enkel bil å se på interiør, da det krever utrolig mye plass, å vi har prioritert å sette opp gjerder rundt alle utstillingsbilene, rett å slett fordi det alltid er noen med fullt fungerendes øyne, som absolutt må se med hendene å ikke har respekt for andres eiendom.

 

Håper du kommer innom i år også.

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER | SWISSVAX CERTIFIED DETAILER | SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR | DCN APPROVED DETAILER | 

2017 RUPES AMBASSADOR | RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR | KURS/MESSER FOR CONLOGO | AUTOPIA EXPO CO FOUNDER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

T.Lund skrev (7 timer siden):

Takker for hyggelig tilbakemelding. Det er ikke så lett å få til at man skal kunne gå rundt hver enkel bil å se på interiør, da det krever utrolig mye plass, å vi har prioritert å sette opp gjerder rundt alle utstillingsbilene, rett å slett fordi det alltid er noen med fullt fungerendes øyne, som absolutt må se med hendene å ikke har respekt for andres eiendom.

 

Håper du kommer innom i år også.

Ser absolutt at det er vanskelig og gjøre noe med, men det var en tanke som slo meg når jeg var der. Og mange biler har jo veldig kule dører, som SLS og McLaren. Interiør er også en vesentlig del av bilen. 

Kan du gi noen hint om hva som kommer i år? Jeg tar garantert turen, fint at det er på våren og ikke høsten som veldig mange andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juden skrev (57 minutter siden):

Ser absolutt at det er vanskelig og gjøre noe med, men det var en tanke som slo meg når jeg var der. Og mange biler har jo veldig kule dører, som SLS og McLaren. Interiør er også en vesentlig del av bilen. 

Kan du gi noen hint om hva som kommer i år? Jeg tar garantert turen, fint at det er på våren og ikke høsten som veldig mange andre. 

Jobber fremdeles med å samle biler, men Ferrari F8 tributo, 812 superfast, MB AMG GTR PRO bl.a

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER | SWISSVAX CERTIFIED DETAILER | SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR | DCN APPROVED DETAILER | 

2017 RUPES AMBASSADOR | RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR | KURS/MESSER FOR CONLOGO | AUTOPIA EXPO CO FOUNDER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en der i fjor, men skal ikke se bort fra at det kan dukke opp en annen.

 

Endret av T.Lund

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER | SWISSVAX CERTIFIED DETAILER | SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR | DCN APPROVED DETAILER | 

2017 RUPES AMBASSADOR | RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR | KURS/MESSER FOR CONLOGO | AUTOPIA EXPO CO FOUNDER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coookiey skrev (16 timer siden):

Dumt jeg kommer hjem ifra de 7 hav tirsdagen etter dette har vært ? var der i fjor og var en eyt meget bra opplegg med masse bra utstillere og mye eye candy.

Keep it up

Nå går du ikke glipp av det, da dette kommer til å utsettes pga corona situasjonen. Det blir utsatt til april 2021 ?

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER | SWISSVAX CERTIFIED DETAILER | SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR | DCN APPROVED DETAILER | 

2017 RUPES AMBASSADOR | RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR | KURS/MESSER FOR CONLOGO | AUTOPIA EXPO CO FOUNDER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coookiey skrev (3 timer siden):

Det var kjipt å høre... men da satser vi på ett bedre arrangemang år neste år

Ja, er lagt ned utrolig mangen dugnadstimer her av hele teamet, så litt trist, men utenfor vår kontroll, å selv om jeg er over snittet autofil, så kommer helse foran dette.

 

  • Liker 1

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER | SWISSVAX CERTIFIED DETAILER | SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR | DCN APPROVED DETAILER | 

2017 RUPES AMBASSADOR | RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR | KURS/MESSER FOR CONLOGO | AUTOPIA EXPO CO FOUNDER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er lagt ned utrolig mangen dugnadstimer her av hele teamet, så litt trist, men utenfor vår kontroll, å selv om jeg er over snittet autofil, så kommer helse foran dette.
 
Veldig kjipt.

Sent fra min CLT-L29 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bruksvilkår til å plassere en lenke til siden med vilkår for bruk