Gå til innhold

AVA GO P55


Entirecar

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Jeg bor i leilighet, og har da ikke muligheten å vaske hjemme. Jeg har sett litt på å ha en liten høytrykkspyler som jeg kan ta med meg til familie eller til og med koble til i vaskehaller.

Jeg har da sett på AVA GO P55, virker som en liten å solid høytrykkspyler. Liker også at den har mulighet å suge vann fra en bøtte som man kan fylle om man ikke kan koble til vann fra kran.

Har noen noe erfaring med akkurat denne modellen?

Bilpleie/biler/racing blogg og bilpleie produkt anmelders av en entusiast - entirecar.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg kjøpte meg den for noen uker siden, da jeg også sliter med lagringsplass og at jeg tar den med meg rundt omkring når jeg skal vaske hos familie og venner.

Hadde varsel på finn.no og der fant jeg «limited edition» på tilbud hos Jernia Skillebekk til 1995kr. I den så får du med mange dyser og forskjellige lanser, inkludert vinklet lanse til underspyling (fast dyse med 40° spredning på den). 

Etter å ha brukt den noen ganger til bil og litt på steinheller i hagen, må jeg si meg meget godt fornøyd. Den leverer mer enn godt nok for mitt hobbybruk (bil og hus) og er genial til å ha med seg. Må også si at kvalitetsfølelsen er ganske så høy. 
Kunne kanskje ønsket meg stålarmert slange i stedet for, så det investerer jeg i etterhvert. 

Til den prisen og til mitt bruk (og trolig ditt bruk og om jeg har forstått rett) ville jeg løpt og kjøpt. Bor du i Oslo-området er prisen hos Jernia uslåelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei Kris.th 

Har bare byttet konto men er fortsatt entirecar

Endte opp med å kjøpe en P55 +. Bor i Sverige så blir ikke noe jernia for meg, men ble på komplett faktisk for rundt 2000.  Kjøpte med en 40 graders dyse da det ikke fulgte med. Desverre så hadde jeg noe problemer med skumkanonen i starten da den lagde et vakum i selve beholderen men det var bare legge hele lansen i en bøtte med såpevann. Ellers er jeg veldig fornøyd med den, og hvor liten og lett den er å ha med seg mtp. at jeg bor i leilighet. Vil også kjøpe meg en 20m stålarmert slange etterhvert og bytte ut selve spyleren til noe mer solid med quick connects. 

entirecar.se - Driver youtube og blogg om detailing, biler og racing på hobby nivå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bruksvilkår til å plassere en lenke til siden med vilkår for bruk