Passe pussa Skrevet 7. mars 2020 Del Skrevet 7. mars 2020 Hva gjør folket?Jeg lærte av bp kongen gor moen år siden og bruke dedikert spray og børste. Joa gikk det men drittkjedelig når jeg kommer inn med en svær haug med møkkete puter.Så kjøpte jeg en padwasher fra CG. joa blir rene men like kjedelig.Har vasket de i vaskemaskin innimellom. Men siden jeg kikke tar i vaskemaskin med ildtang og ofte trenger putene dagen etter blir det også upraktisk om ikke kona har lyst akkurat da.Løsningen min har blitt å putte putene i ei bøtte med varmt vann + en god dæsj (håkon justad uttrykk) surfex. La se liggeen stund (1 time eller no)Også skylle i rent håndvarmt vann og gnu de rene med fingrene - ganske enkelt og passe fort gjort. Og de blir som nye selv etter å ha polert ss lakk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 Hiver de I ei bøtte med apc, såpe eller lignende umiddelbart når de tas av maskin. Når vaskemaskinen er klar er det en dæsj orange degreaser i vaskeball og mikrofiber vask i dispenser. 40 grader 600 omdr og lufttørking etterpå [emoji108] 1 Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moen Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 Jeg pleier å gi disse til kjerringa, hu ordner opp! Bruker samme teknikk som @hjustad her, når ikke dama stiller opp - og det er, tja, skal vi se... aldri??? Jeg lurer på om folk bruker tørkestativet, eller om folk har funnet noen andre lure måter å lufttørke disse på? Ikke at det er en stort problem, men opplever at putene ofte faller ned fra stativet, noen som har stor nok 3D printer til å mekke noe kult? Har hørt noen setter puta på maskinen og spinner den for å tørke den, kanskje ikke så kjent med 20 puter liggende, men kanskje en teknikk verdt å se på dersom ikke tiden til tørking strekker til @Passe pussa? Eventuelt som jeg, har flere puter på sirkulasjon. Siter Planleggingsfasen av Moenshine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 Jeg pleier å gi disse til kjerringa, hu ordner opp! Bruker samme teknikk som [mention=1]hjustad[/mention] her, når ikke dama stiller opp - og det er, tja, skal vi se... aldri??? Jeg lurer på om folk bruker tørkestativet, eller om folk har funnet noen andre lure måter å lufttørke disse på? Ikke at det er en stort problem, men opplever at putene ofte faller ned fra stativet, noen som har stor nok 3D printer til å mekke noe kult? [emoji14] Har hørt noen setter puta på maskinen og spinner den for å tørke den, kanskje ikke så kjent med 20 puter liggende, men kanskje en teknikk verdt å se på dersom ikke tiden til tørking strekker til [mention=9]Passe pussa[/mention]? [emoji846] Eventuelt som jeg, har flere puter på sirkulasjon. Bare å legge på hønsenetting om de detter ned for ofte [emoji16]Å tørke på maskin bør gjøres med forsiktighet og helst på roterende. Putene har enorm vekt om de er mettet med vann. Har rivi istykker noen puter på den måten Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moen Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 Eventuelt så kan du klippe opp stengene på stativet, bende dem utover og penetrere puta rett på. Da bør det sitte Skal være litt mer på jakt etter kule løsninger, sikkert noen som har vært borti noe fenomenalt. Siter Planleggingsfasen av Moenshine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Passe pussa Skrevet 9. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2020 Jeg tørket alltid putene på da maskin da jeg brukte pad cleaner men vred de opp først seff. Nå legger jeg et stort håndkle på tørkestativet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.