Gå til innhold

Damp/steam - Check


Anbefalte innlegg

Kan også være fint å nevne andre bruksområder også. Vet ikke med dere andre men jeg synes det er veldig mange hjelpemidler innen bilpleie som er kjekke å ha til diverse ting, men som jeg ser for meg i mitt tilfelle ikke ville fått så veldig mye bruk. Om noe kan brukes til flere ting er det jo straks større sannsynlighet for at det blir brukt oftere.

Til dampvaskere er det ofte tilbehør til bruk på bad, kjøkken, gulv f.eks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne støtter jeg også! Selv begynte jeg ekstremt tidlig med damp og har aldri kunne tenkt meg å stått uten den.

Flott at det spres informasjon og gode råd, da flere absolutt burde ta skrittet å prøve ut dette. 

Vape is king, babe.

Planleggingsfasen av Moenshine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moen skrev (22 timer siden):

Denne støtter jeg også! Selv begynte jeg ekstremt tidlig med damp og har aldri kunne tenkt meg å stått uten den.

Flott at det spres informasjon og gode råd, da flere absolutt burde ta skrittet å prøve ut dette. 

Vape is king, babe.

Har du forslag til gode dampmaskiner også? ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Fredd-erik - Jeg mener jeg skrev litt detaljert om maskin på et annet emne, men kan oppsummere litt. Jeg har brukt dampmaskin lenge, men kun en maskin. Kjøpte den litt spontant da jeg fant den ekstremt billig på Finn og helt ubrukt, så valgte å kjøpe den. Men jeg føler jeg gode et utrolig godt valg uten å gjøre mye research, og har heller ikke gjort så veldig mye i ettertid da jeg har vært veldig fornøyd med Kärcher SC5. Men så på noen videoer på YouTube, hvor det var anmeldelser om noen av disse proffe versjonene, og den ene ble det sagt at den måtte bruke 45 minutter før bruk - og det gidder ikke jeg! ?

Så jeg er vel kanskje litt inhabil da jeg kun har prøvd en, men som sagt: veldig.. neei, vent, EKSTREMT fornøyd med den og veldig glad for at det havnet på den.

Her finner du kommentaren min på et annet innlegg.

Ser det ligger en ute til Finn nå, godt mulig å kunne prute på den og anskaffe seg en slik som jeg har. 

  • Liker 1

Planleggingsfasen av Moenshine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bruksvilkår til å plassere en lenke til siden med vilkår for bruk