longbow Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 Noen som har noen erfaringer med dette? Eg får den ikkje ren bare ved støvsuging. Noen tips og triks? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommy Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 longbow skrev (29 minutter siden): Noen som har noen erfaringer med dette? Eg får den ikkje ren bare ved støvsuging. Noen tips og triks? Innedel eller utedel? Tornador uten væske i er gull. Jeg har en sånn pistol fra Idrobase eller noe sånt som jeg kjøpte en gang i tiden for å sjekke ut for videresalg (ble ikke noe av), som rett og slett er en tornador uten tanken. Hendig sak som funker til sånne ting Siter Partner/Daglig Leder: Detailshop.no og kjendis i Gnukkehjørnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 Jeg blander en liten dært zalo I trigger flaske med vann. Dusjer over hele registeret før jeg børster i rillene med en myk tannbørste. Skyller ut med rent vann på sprayflaske Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
longbow Skrevet 9. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2020 Tommy skrev (2 timer siden): Innedel eller utedel? Tornador uten væske i er gull. Jeg har en sånn pistol fra Idrobase eller noe sånt som jeg kjøpte en gang i tiden for å sjekke ut for videresalg (ble ikke noe av), som rett og slett er en tornador uten tanken. Hendig sak som funker til sånne ting Var i hovedsak innedel eg tenkte på. Får prøve Håkon sin metode først, viss ikke har eg en god grunn til å kjøpe tornador Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommy Skrevet 10. mars 2020 Del Skrevet 10. mars 2020 longbow skrev (23 timer siden): Var i hovedsak innedel eg tenkte på. Får prøve Håkon sin metode først, viss ikke har eg en god grunn til å kjøpe tornador Det er jo et fantastisk verktøy til interiør, da! Finnes ingen gode argumenter for å IKKE ha på hylla! 1 Siter Partner/Daglig Leder: Detailshop.no og kjendis i Gnukkehjørnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.