Hofsoe Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 Hvordan tar dere en berøringsfri vask? Jeg gjør dette innimellom men føler ikke at bilen blir nevneverdig ren av dette. Skjønner jo at man burde ta håndvask men av og til er det greit å få av den værste skiten mellom håndvaskene. Finnes det en asfaltfjerner f.eks man kan bruke uten at man MÅ håndvaske bilen etterpå? Siter 2006 Volvo S60 R 2.5T AWD - Sonic Blue "Tenk negativt, for da blir du iallefall ikke skuffet!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 Jeg tar aldri berøringsfri vask [emoji85] isåfall er det i børsteløs maskin Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
longbow Skrevet 31. mars 2020 Del Skrevet 31. mars 2020 Eg sprayer på strike eller terwshe og skummer over etter noen minutter. Alle sier at du ikkje må gjøre dette for da får du kalk merker på lakken, men eg føler med på værmeldingen og tar det ca 30 min før det begynner og regne, ( bor i Bergen så det skjer ganske ofte ) og da regner kalk og drit vekk. Har ikkje hatt noe problem etter eg begynte og gjøre det slik. Ellers så tørker eg den så tør eg får den med vann,og blåser resten. Det gjør eg uansett om det er kattevask eller vanlig så lenge den ikkje skal ut i regnet rett etterpå. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hofsoe Skrevet 31. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2020 Bor 1 time utenfor Bergen så kjenner godt til regnet Men var jo en ide å gjøre det på den måten Siter 2006 Volvo S60 R 2.5T AWD - Sonic Blue "Tenk negativt, for da blir du iallefall ikke skuffet!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klevengen Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 Pleier som regel bare å skumme ned først så grundig avspyling. men det er jo klart at den blir langt fra ren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.