Gå til innhold

Bilpleiewiki.no er født


Tommy

Anbefalte innlegg

Det ble en gu... Nei... Det ble et nettsamfunn der alle kan bidra på lik linje - uansett alder, kjønn, intelligens, yrkeserfaring og seksualitet. Her trenger du bare registrere deg, bekrefte e-post, og deretter er det tut og kjøre for å bidra til sider/informasjon/guider. Per nå er det svært få retningslinjer på plass, men det kommer nok til å standardiseres hvordan f. eks en produktside skal se ut. Og hvordan en side med informasjon om et firma skal se ut.

Formålet med denne plattformen er å skape et oppslagsverk som er bygd opp av brukerne, der man har full mulighet til å redigere innhold. Noen sider kan tenkes det vil bli restriksjoner på redigering når de har nådd toppnivå.

https://bilpleiewiki.no

  • Liker 1

Partner/Daglig Leder: Detailshop.no og kjendis i Gnukkehjørnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra tiltak! ? Dette er starten på noe stort som jeg tror mange får glede av.

Jeg har lagt inn en liten notis på Ph og hvilke pakninger som går til hva. Litt usikker på hvor jeg skulle legge den, men dette er jo fullt redigerbart i ettertid. Dette er jo du knallgod i Tommy, så det er bare å hive seg på med den infoen du hadde på Gnukkehjørnet om og skalaen. ?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niebelheim skrev (11 timer siden):

Kjempebra tiltak! ? Dette er starten på noe stort som jeg tror mange får glede av.

Jeg har lagt inn en liten notis på Ph og hvilke pakninger som går til hva. Litt usikker på hvor jeg skulle legge den, men dette er jo fullt redigerbart i ettertid. Dette er jo du knallgod i Tommy, så det er bare å hive seg på med den infoen du hadde på Gnukkehjørnet om og skalaen. ?

Det er dette som er så vakkert - man bidrar der man kan så kan det justeres og fikses på av andre ? 

  • Liker 1

Partner/Daglig Leder: Detailshop.no og kjendis i Gnukkehjørnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bruksvilkår til å plassere en lenke til siden med vilkår for bruk