ErikY Skrevet 13. mars 2020 Del Skrevet 13. mars 2020 Er det noe poeng i å legge surfex etter petrokjemisk avfetting, for så å legge alkalisk skum over dette igjen? F. Eks Prickbort, så surfex HD derretter legge Vorreiniger B i form av skum. Eller blir det smør på flesk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niebelheim Skrevet 14. mars 2020 Del Skrevet 14. mars 2020 Det vil nok bli litt smør på flesk. Både Vorreininger B og Surfex er jo alkaliske forvasker. Fordelen med skum er jo at det henger lengre uten å tørke. Jeg bruker alltid skum over petrokjemi. Dette for at den skal få litt lengre virketid, også hjelper den alkaliske forvasken å få bort petrokjemien. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 14. mars 2020 Del Skrevet 14. mars 2020 Før i tiden når skum ikke hadde så gode rengjørende egenskaper hadde det noe for seg. I dag hvor skumsåpene er blitt veldig gode så nei Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kimpa Skrevet 5. mai 2020 Del Skrevet 5. mai 2020 Det jeg liker å kjøre er en kallavfetting, legge et alkalisk forvask over (skum eller ikke), spyle av, så skummer jeg ned bilen med bøtte såpa for å legge et lag over hele bilen for håndvasken (jeg har også såpe i bøtta) for å redusere friksjon mens jeg håndvasker. Siter entirecar.se - Driver youtube og blogg om detailing, biler og racing på hobby nivå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.