Gå til innhold

Aluminium fra helv....

Passe pussa

Anbefalte innlegg

Bløt jæ... alu. Og sykkelen de kommer fra er 25 år gammel. Mye riper og hakk. Men jobben min er kun å få det blankt.

Prøvde nye autosol ALU polish som visstnok ikke skulle ripe... yeah right.... kreeeesche. Fock fock fock. Prøvde en 5- 6 forskjellige metall polisher. prøvde også håndslipe med 3000 grit. Resultat ENNÅ mer kreeeeeeersche....Før jeg med gråten i halsen ringte mr blankbil (håkon) som heldigvis var grei nok og svarte telefon laaangt utenom åpningstid. (TOMMEL OPP FOR HÅKON [emoji173]) Han foreslo rett og slett bilpolish og skumputer.

Prøvde meg litt forsiktig fram. Og endte med heavy cut på ditto pute medium hastighet og avsluttet med ultrafin på mykeste puta jeg hadde lav hastighet og kjørte lenge. Flex pxe80 og liquid elements v1000

Første bildet er etter grovsteg. Andre er etter finsteg. Ikke helt fornøyd så jeg tror jeg tar et nytt grovsteg og finsteg i morgen igjen for å ta noen fler riper.

De siste bildene er noen deler jeg har håndgnukket med lusterlace pads (desverre ingen før bilder av delene - men de fikk et greit løft[emoji2956])b78cf7e753e9e9a6d48e5fe1f5b0643a.jpgc6fa9459d79fad1c856dc0446cfa17df.jpga32c4cbc688efca330d36dd221d4e4c1.jpg141ba01e6508cdd49112a963117e7cc2.jpgccb295b7543ded9bd5f0786b547f9763.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bruksvilkår til å plassere en lenke til siden med vilkår for bruk