Eivgro Skrevet 20. mars 2020 Del Skrevet 20. mars 2020 2 kanner fra blankbil, for meg nye produkt, gleder meg til å prøve 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eivgro Skrevet 21. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2020 Håper flere henger seg på her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hofsoe Skrevet 21. mars 2020 Del Skrevet 21. mars 2020 (endret) Handlet litt fra Blankbil.no for ett par uker siden Kjøpte meg også underspylingslanse til Nilfisken min som jeg fikk i går. Bilde kommer etterhvert Endret 21. mars 2020 av Hofsoe Skrivefeil 2 Siter 2006 Volvo S60 R 2.5T AWD - Sonic Blue "Tenk negativt, for da blir du iallefall ikke skuffet!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hofsoe Skrevet 21. mars 2020 Del Skrevet 21. mars 2020 Fikk prøvd ut underspyleren i dag. 3 Siter 2006 Volvo S60 R 2.5T AWD - Sonic Blue "Tenk negativt, for da blir du iallefall ikke skuffet!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eivgro Skrevet 7. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2020 Pakke fra storefot 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommy Skrevet 8. mai 2020 Del Skrevet 8. mai 2020 Eivgro skrev (11 timer siden): Pakke fra storefot Den som venter på noe godt, etc? Dæven døtte vi har brukt litt for langt tid på å få ut varer. Må skalere opp til neste salgsrunde! Vad tycks om glasswipe og vinove sample? Siter Partner/Daglig Leder: Detailshop.no og kjendis i Gnukkehjørnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eivgro Skrevet 9. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2020 Tommy skrev (På 8.5.2020 den 10.59): Den som venter på noe godt, etc? Dæven døtte vi har brukt litt for langt tid på å få ut varer. Må skalere opp til neste salgsrunde! Vad tycks om glasswipe og vinove sample? Nice Lurte på hva i h den lukta var når jeg åpna kassen, sikker på at det var lekkasje på noe Men lukta digg. Ikke fått testa glasswipe ennå, blir lagt i bilen til behovet dukker opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommy Skrevet 20. mai 2020 Del Skrevet 20. mai 2020 Eivgro skrev (På 9.5.2020 den 13.02): Nice Lurte på hva i h den lukta var når jeg åpna kassen, sikker på at det var lekkasje på noe Men lukta digg. Ikke fått testa glasswipe ennå, blir lagt i bilen til behovet dukker opp. De er for utvendig bruk, og visstnok gode til å tørke av vindusviskere. Har vel egentlig ikke fått testa de selv enda... (Lov å si?) Siter Partner/Daglig Leder: Detailshop.no og kjendis i Gnukkehjørnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kimpa Skrevet 21. mai 2020 Del Skrevet 21. mai 2020 (endret) Nettopp kjøpt meg denne, en Flex XFE 15-150. Det er dyrt om man vil polere og man bor i leilighet og ikke har strømuttak ved parkeringsplassen sin i kjelleren. Bra den også kan brukes til annet fornuftig 20200512_192431.mp4 Endret 21. mai 2020 av Kimpa 2 Siter entirecar.se - Driver youtube og blogg om detailing, biler og racing på hobby nivå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eivgro Skrevet 25. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2020 Pakke fra blankbil, ser frem til å prøve purple core. Kjapp levering 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hofsoe Skrevet 7. juli 2020 Del Skrevet 7. juli 2020 Ny pakke fra Blankbil i dag Og de putene som beskytter innholdet ga glede til eldstemann 3 Siter 2006 Volvo S60 R 2.5T AWD - Sonic Blue "Tenk negativt, for da blir du iallefall ikke skuffet!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 7. juli 2020 Del Skrevet 7. juli 2020 Ny pakke fra Blankbil i dag[emoji4] Og de putene som beskytter innholdet ga glede til eldstemann[emoji41] Herlig! Lage suppe [emoji1787] Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hofsoe Skrevet 7. juli 2020 Del Skrevet 7. juli 2020 Yes. Var ett hint av nudelsuppe 1 Siter 2006 Volvo S60 R 2.5T AWD - Sonic Blue "Tenk negativt, for da blir du iallefall ikke skuffet!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eivgro Skrevet 10. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2020 Pakke fra detailshop, kjapp levering Fikk selsagt til en ordre på 3000kr, så fikk alt av freebies Enkel kunde å lure sånn.... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.