ErikY Skrevet 20. mars 2020 Del Skrevet 20. mars 2020 Hvilken temperatur anbefales når man polerer? Har hørt 15°C, med tanke på oljene i polishen. Men hva er minste temperatur før en polish oppfører seg kranglete og mister cutting/finishing egenskaper? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niebelheim Skrevet 20. mars 2020 Del Skrevet 20. mars 2020 Dette syns jeg høres rart ut. Det er jo klart at man bør unngå frost, men du opparbeider jo litt temperatur under korrigeringen uansett. Jeg har stått med varmekjeledress og 5 grader og ikke opplevd noen problemer. Den gangen brukte jeg scholl, om jeg husker riktig. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommy Skrevet 20. mars 2020 Del Skrevet 20. mars 2020 Niebelheim skrev (4 timer siden): Dette syns jeg høres rart ut. Det er jo klart at man bør unngå frost, men du opparbeider jo litt temperatur under korrigeringen uansett. Jeg har stått med varmekjeledress og 5 grader og ikke opplevd noen problemer. Den gangen brukte jeg scholl, om jeg husker riktig. Støtter denne. Har ikke hatt nevneverdige problemer i 8-10°C. Siter Partner/Daglig Leder: Detailshop.no og kjendis i Gnukkehjørnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ErikY Skrevet 21. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2020 Perfekt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
longbow Skrevet 12. april 2020 Del Skrevet 12. april 2020 Eg har fått forskjellige resultater på forskjellige biler. Føler harde lakker er bedre i kalde omgivelser en myke lakker, men eg har ikkje forsket på dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klevengen Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 Har selv polert ned i 0 grader og det går greit, men synes selv også at det kan være en slags "treghet" i produktet enn om man står i 20 grader. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.