Eirik Dankertsen Skrevet 22. mars 2020 Del Skrevet 22. mars 2020 Vurderer innkjøp av varmtvannsvasker, evt. montere gjennomstrømningsbereder. Noen her som har erfaring med slike beredere? Sett på noen få, men virker som det er litt lite kapasitet ; liter pr.time. Siter Eirik Dankertsen Innehaver: Gardermoen Service AS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juden Skrevet 23. mars 2020 Del Skrevet 23. mars 2020 Det spørs vell litt hvor varmt du vil ha det. En løsning kan jo være en varmtvannsbereder som du kan stille temperaturen på. Har også sett at karcher har noen elektriske, men de er gjerne 20-30kw. Har ønske om det selv når det blir nytt hus og medfølgende garasje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 23. mars 2020 Del Skrevet 23. mars 2020 Jeg bruker 200 liter vvb. Enkelt og uten komplikasjoner som en varmtvannsvasker medfører 1 Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eirik Dankertsen Skrevet 23. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2020 hjustad skrev (14 minutter siden): Jeg bruker 200 liter vvb. Enkelt og uten komplikasjoner som en varmtvannsvasker medfører Spørs om jeg lander på den varianten ja, blir tidsnok dritlei når dieselvaskeren soter ned om man ikke spyler kontinuerlig......av og på, da blir det mye sot og bannskap. 35-40 grader på vannet så bør en 200l vvb funke 2 Siter Eirik Dankertsen Innehaver: Gardermoen Service AS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.