Gå til innhold

Olje lignende substans fast på clay sponge


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen,

Jeg kjørte en decon her i helgen på en av vennene mine sin bil. Det var godt innbakt bremsestøv på felgene, og etter en runde med felgvask (som også fjerner jern partikler) spylte jeg av og hadde fortsatt litt flekker igjen. Jeg tenkte jeg skulle prøve med litt Tar remover også tilsammen med en clay sponge. Jeg sprayet på litt Tac System Tar zero, venta noen minutter før jeg begynte å gnukke med clay spongen, det løsnet mye av det som var der, men når jeg så under på spongen, så var det som en olje som satt fast og som ikke ville av. Akkurat nå ligger clay spongen i en skål med surfex HD som jeg håper kan løse opp skiten, men spørsmålet mitt er;

Har jeg ødelagt spongen, eller kan jeg få den ren igjen? Har noen vært borti noe lignende? 

Her har dere et bilde av clay spongen. Kan det være at Tar Zero er for sterk for clay baren? 

20200323_100652.thumb.jpg.ed3467dd1f228e6c2d6dae4c1e4a1ba7.jpg

Bilpleie/biler/racing blogg og bilpleie produkt anmelders av en entusiast - entirecar.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bruksvilkår til å plassere en lenke til siden med vilkår for bruk