Gå til innhold

Voks for oss som liker det


Coookiey

Anbefalte innlegg

Hei. Velger å starten en tråd hvor en kan diskutere alt som har med voks å gjøre. Her kan en bruke tråden for å få tips elle triks til ny voka etc... eller anbefalinger. Bruker selv voks på min bil da jeg ikke bruker denne så mye, og liker å dulle med noe når jeg skal gnukke på bilen. 

 

Har bestemt meg for å prøve en high end voks, men vet ikke helt hvilken. Har sett en del på SW Blau Weiss i 50ml eller Onyx. Har skjønt det slik at Onyx er en billigere og dårligere (?) Voks enn de litt dyrere ifra SW?

Vet også at Koch skal komme med en snart(?) Samt at Kamikaze skal lansere en som skal kunne konkurere med SW Shield.

 

Noen inspill? Eller noe å diskutere. Fyr løs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passe pussa skrev (17 minutter siden):

Hsr brukt sw crystal rock på noen harleyer. Den er sååååå sinnsykt digg å jobbe med. Men dyrere enn både cognac XO og heroin

Velger å ikke selge en av nyrerene mine for å finansiere en voks da jeg tror jeg kan dra nytte av begge to senere i livet, men hadde vært så absolutt tøft og prøvd Crystal Rock.

 

Har også lest på andre forumer at det sies mye bra om Zymöl, men tror ikke det selges i noreg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjustad skrev (2 timer siden):

Jeg skal slå et slag for Swissvax jeg også. Nydelige å jobbe med og oser kvalitet. Jeg har beregnet ca 40 biler per boks så kostnaden ut av CR for min del er ca 200kr per bil. Men så ga jeg "bare" 8k en gang i tiden for voksen emoji28.png

 

 

Hvilke type holdbarhet hadde crystal? Bør jo være en god holdbarhet når en snakker 10k for 200ml ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coookiey skrev (På 24.3.2020 den 18.10):

Hvilke type holdbarhet hadde crystal? Bør jo være en god holdbarhet når en snakker 10k for 200ml ?

Ved normal kjørelengde, og riktig vaskemetode, så holden den greit 1 år.

  • Liker 1

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER | SWISSVAX CERTIFIED DETAILER | SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR | DCN APPROVED DETAILER | 

2017 RUPES AMBASSADOR | RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR | KURS/MESSER FOR CONLOGO | AUTOPIA EXPO CO FOUNDER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bruksvilkår til å plassere en lenke til siden med vilkår for bruk