Gå til innhold

Trikset for å unngå kjørespor - roterende


jonia

Anbefalte innlegg

Hei. Har kjøpt meg en liten roterende Shinemate for å komme til på trange steder. Får ganske bra resultat, men ser at jeg får litt antydning til kjørespor når jeg vinkler lyset inn mot området jeg har polert.
I og med at DA’n min ikke kommer til pga størrelse så er jeg avhengig av å kjøre roterende slik at den ikke etterlater seg spor. Er det noe triks å plukke opp her? Jeg kjører fin pute og ganske rask bevegelse med lite trykk, med finishing polish. Jeg kommer nesten i mål, men litt antydning til kjørespor blir det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lav hastighet, (både rpm og bevegelse av maskinen) og myk pute med fin polish.

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER | SWISSVAX CERTIFIED DETAILER | SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR | DCN APPROVED DETAILER | 

2017 RUPES AMBASSADOR | RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR | KURS/MESSER FOR CONLOGO | AUTOPIA EXPO CO FOUNDER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bruksvilkår til å plassere en lenke til siden med vilkår for bruk