Hofsoe Skrevet 27. mars 2020 Del Skrevet 27. mars 2020 Pga Korona viruset som herjer rundt omkring er jeg midlertidig omplassert der jeg jobber. Så nå ser det ut til at jeg kan få mye tid med hørselsvern på meg og alene jobbing og derfor trenger jeg noe å høre på. Jeg lytter til Morgenklubben med Loven og Co på direkten når anledningen byr seg hvis ikke så hører jeg podcasten av de ved en senere anledning. Jeg lytter også en del til Radio Rock, P6 Rock og tildels P4. Men jeg blir fort lei den samme musikken og ikke minst den jævla reklamen hvert 3. minutt. Så jeg liker å variere litt. Det jeg hører på av podcaster pr. d.d er: Morgenklubben med Loven og Co Gnukkehjørnet Upolert Prat Bilpleiepodden Men jeg trenger alternativer da jeg har hørt alle episodene av samtlige podcaster. Kom med forslag til helst norske podcaster. Om det er humor, fakta, historie osv. spiller egentlig ingen rolle så lenge det er interessant. Ting som kan falle inn av interesse er humor, bil, musikk (rock, contry) men jeg er åpen for det meste så lenge det har en viss underholdnings verdi. Siter 2006 Volvo S60 R 2.5T AWD - Sonic Blue "Tenk negativt, for da blir du iallefall ikke skuffet!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Passe pussa Skrevet 27. mars 2020 Del Skrevet 27. mars 2020 Misjonen med atle antonsen og johan golden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Passe pussa Skrevet 27. mars 2020 Del Skrevet 27. mars 2020 Topp3 podden tror jeg en heter. Den er artig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tunKX Skrevet 27. mars 2020 Del Skrevet 27. mars 2020 Konspirasjonspodden og Taakeprat... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
longbow Skrevet 27. mars 2020 Del Skrevet 27. mars 2020 Historiepodden er og ganske bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hofsoe Skrevet 28. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2020 Takk for forslag. Ett par stykker her jeg skal sjekke ut ser jeg. Misjonen hørte jeg en del på for mange år siden, hadde helt glemt de. Må kanskje sjekke ut de igjen også Siter 2006 Volvo S60 R 2.5T AWD - Sonic Blue "Tenk negativt, for da blir du iallefall ikke skuffet!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hofsoe Skrevet 13. april 2020 Forfatter Del Skrevet 13. april 2020 Ble til at jeg sjekket ut Topp 3. Den var ganske ok å høre på. Hørt flere episoder av de. Fant også en annen pod, Mil etter mil. Podcast fra bilavdelingen i Finansavisen. Helt ok podcast dette også selv om de egentlig kunne kalt den for "Vi som elsker BMW podcasten". Litt for mye forguding av BMW som jeg selv misliker. Men de har enkelte gode temaer til tider. Prøvde meg også med Friminutt men var ikke helt min greie. Hater tulletelefoner Siter 2006 Volvo S60 R 2.5T AWD - Sonic Blue "Tenk negativt, for da blir du iallefall ikke skuffet!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øyvind Skrevet 14. april 2020 Del Skrevet 14. april 2020 Kan anbefala Raae og Osnes, som før var eit radioprogram på P3. De holdt på frå 2015 - 2017, men er fortsatt artig og høyra på. Sent fra min SM-G970F via Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Nebell Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 Øyvind skrev (På 14.4.2020 den 12.06): Kan anbefala Raae og Osnes, som før var eit radioprogram på P3. De holdt på frå 2015 - 2017, men er fortsatt artig og høyra på. Sent fra min SM-G970F via Tapatalk This! Du har også Radio Resepsjonen, Stå opp!, True Crime Podden og Debrief med Dag av norske podder. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martin A Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 (endret) Hele Historien er en fantastisk podcast. Vær forberedt på tidvis allergisk reaksjon. Berrum & Beyer snakker om greier, Klagemuren og Heimelaga er et par humoristiske podcaster du kan sjekke ut. Endret 16. april 2020 av Martin A 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T.Lund Skrevet 20. april 2020 Del Skrevet 20. april 2020 G-punktet Siter TOMMY'S CAR SPA FOUNDER | SWISSVAX CERTIFIED DETAILER | SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR | DCN APPROVED DETAILER | 2017 RUPES AMBASSADOR | RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR | KURS/MESSER FOR CONLOGO | AUTOPIA EXPO CO FOUNDER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juden Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 Martin A skrev (På 16.4.2020 den 20.22): Hele Historien er en fantastisk podcast. Vær forberedt på tidvis allergisk reaksjon. Berrum & Beyer snakker om greier, Klagemuren og Heimelaga er et par humoristiske podcaster du kan sjekke ut. Reaksjon på hva? Prøvde meg på historiepodden, men fy fasan for noen amøber som er verter. Får fnatt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kim fra 1982 Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 Tour de France er høyaktuelt om dagen for de som er interessert i sykkelsport. Ganske okay fortelling om hvordan et sykkelritt fungerer i praksis. Themove heter den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niebelheim Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 Noe som har blitt en stor favoritt denne sommeren er Alex Rosén Show. De historiene den den mannen har å fortelle er bare helt utrolige. Jeg ler så jeg griner noen ganger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hofsoe Skrevet 2. september 2020 Forfatter Del Skrevet 2. september 2020 (endret) Kim fra 1982 skrev (23 timer siden): Tour de France er høyaktuelt om dagen for de som er interessert i sykkelsport. Ganske okay fortelling om hvordan et sykkelritt fungerer i praksis. Themove heter den. Jeg er ikke særlig interessert i sykling men om det står på i bakgrunnen blir jeg av en eller annen grunn sittende å se. Men da helst pga. fakta og kuriositeter programlederne kommer med. Niebelheim skrev (21 timer siden): Noe som har blitt en stor favoritt denne sommeren er Alex Rosén Show. De historiene den den mannen har å fortelle er bare helt utrolige. Jeg ler så jeg griner noen ganger. Har selv hørt på en del episoder. Jævli mye sprøtt han der har gjort. Men gjestene må være av interesse skal jeg høre. Ettersom jeg hører på podcast nesten igjennom hele arbeidsdagen så må jeg ha litt forskjellig å velge i mellom. Så har begynt å høre på 198 land med Einar Tørnquist. Selv om det er noen kjedelige land her og der så blir de ganske interessante alikevel når han kommer med en del historier og funfacts. Historiepodden synes jeg er ganske ok. Har blitt vant med programlederene, så har ikke noe problemer med de. Har også begynt å høre på Synderene og Gangseterpodden. Disse er også laget av de som står bak Historiepodden. Ellers høres det også en del på Jerngrep. En podcast om hard rock. Blir litt for mye prat om 80-talls rock men ellers ganske ok podcast. Mulig å oppdage en del ny men gammel musikk. Ellers så er jo også Mil etter Mil å anbefale. Som jeg nevnte over, litt vel mye BMW preik men de er såpass oppegående at de selv også synes det blir litt mye BMW prat til tider. Kan jo også nevnte "Sånn er du, ...", hvor Harald Eia og en annen luring snakker med kjendiser og går litt i dybden på hvordan de er som personer etter at de har svart på en undersøkelse i forkant bestående av 240 spørsmål. Endret 2. september 2020 av Hofsoe Siter 2006 Volvo S60 R 2.5T AWD - Sonic Blue "Tenk negativt, for da blir du iallefall ikke skuffet!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
achelous Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 Orker ikke skrive, så tok en skjerdum av podarkivet mitt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.