Coookiey Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 Hei. Ønsker å oppgradere høytrykken min litt med ny lanse elle pistol, men ser ut så det er vanskelig å oppdrive til Nilfisk værtfall. Er ikke en proff maskin jeg har så det er orginal nilfisk kobling og slange. Typen det er snakk om er E145 ett eller anna. Ser det finnes noen options borte i UK, men utsolgt fleste steder. Lurer på om det er noemå oppdrive her i Noreg ? Tenker pistol med hurtigkobling og "orginal" adapter på slangen, slik at jeg slipper å demontere saken for å få ny slange etc... Noen som har noen forslag? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elo Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 Idrobase kan vel være en mulighet? Siter Gnukkehjørnet Hangaround medlem(?) Kjører bil med emblem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coookiey Skrevet 28. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2020 Elo skrev (9 minutter siden): Idrobase kan vel være en mulighet? Ja, men da må du til med ny slange eneste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DieselDyret Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 (endret) Jeg har byttet pistol på min Ava P80 til en fra eBay. Den har ihvertfall samme kobling inn på pistolen som den eldre Nilfisk E140 jeg fikset i fjor. Ser på bilde i annonsen i linken om det er samme på din slange. Det er ikke svivel på pistolen men har ikke savnet det. Jeg fant i England også, men dem som hadde sendte ikke til Norge. Endret 28. mars 2020 av DieselDyret Detaljer. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coookiey Skrevet 29. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2020 DieselDyret skrev (7 timer siden): Jeg har byttet pistol på min Ava P80 til en fra eBay. Den har ihvertfall samme kobling inn på pistolen som den eldre Nilfisk E140 jeg fikset i fjor. Ser på bilde i annonsen i linken om det er samme på din slange. Det er ikke svivel på pistolen men har ikke savnet det. Jeg fant i England også, men dem som hadde sendte ikke til Norge. Er en slik type jeg mener ja, men trenger bare pistol grepet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DieselDyret Skrevet 29. mars 2020 Del Skrevet 29. mars 2020 Er bare å ikke bruke spyler røret det . Det følger med dyser også 1 Men åssen utstyr skal du bruke videre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eivgro Skrevet 29. mars 2020 Del Skrevet 29. mars 2020 Har prøvd å finne kun det adapteret uten hell, noen som vet hvor man kan kjøpe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coookiey Skrevet 29. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2020 Eivgro skrev (3 timer siden): Har prøvd å finne kun det adapteret uten hell, noen som vet hvor man kan kjøpe? Om en får tak i adapteret så kan en jo bruke idrobase sin lanse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
longbow Skrevet 3. april 2020 Del Skrevet 3. april 2020 Eg har foma spyler. Eg kjøpte komplett idrobase kitt, og satt på hurtigkoblinger i begge ender, så går alt som en drøm. Om du ikke klarer og mikke til noe selv, så er det bare og svinge innom tess eller noe sånt, så presser de på rett kobling til deg. Koster bare en hundrings eller to. Er en drøm og bruke i forhold til alt annet enn har vert borti. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coookiey Skrevet 4. april 2020 Forfatter Del Skrevet 4. april 2020 Ja har blitt en endring i planen. Tror heller jeg går til Tess e.l og får tak i en ny slange på 12-15m litt usikker på lengde (?) Og presser på nilfisk kobling i ene enden til høytrykken også 3/8" i andre enden. Håper de koblingene er lagervare hos tess at det ikke er noe problem. Er en hobby maskin det er snakk om så Så blir det å bestille idrobase kit tenker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
longbow Skrevet 4. april 2020 Del Skrevet 4. april 2020 Eg lagde til ekstra lang slange på 22 meter, og har festet spyleren fast i veggen i garasjen. Er bare og slå på vannet og spyl, angrer ikkje ett sekund. Greit når eg skal spyle murene rundt huset og, når jo alt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DieselDyret Skrevet 4. april 2020 Del Skrevet 4. april 2020 longbow skrev (56 minutter siden): Eg lagde til ekstra lang slange på 22 meter, og har festet spyleren fast i veggen i garasjen. Er bare og slå på vannet og spyl, angrer ikkje ett sekund. Greit når eg skal spyle murene rundt huset og, når jo alt. Jeg har selv 10m x 2 slange, frister å kjøpe en sånn her en å montere på veggen Slangetrommel . Siden spyleren min står på fast plass. Dette er jo noe for trådstarter også vis du først har tenkt å kjøpe litt lengde på slangen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
longbow Skrevet 4. april 2020 Del Skrevet 4. april 2020 DieselDyret skrev (2 timer siden): Jeg har selv 10m x 2 slange, frister å kjøpe en sånn her en å montere på veggen Slangetrommel . Siden spyleren min står på fast plass. Dette er jo noe for trådstarter også vis du først har tenkt å kjøpe litt lengde på slangen Eg har trommel på spyleren,og bruker bare den, den hadde klart enda noen meter innpå ser eg i ettertid. Men det er hovedsakelig for at det skal bli mer ryddig og spare plass eg har gjort det sånn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DieselDyret Skrevet 4. april 2020 Del Skrevet 4. april 2020 longbow skrev (49 minutter siden): Eg har trommel på spyleren,og bruker bare den, den hadde klart enda noen meter innpå ser eg i ettertid. Men det er hovedsakelig for at det skal bli mer ryddig og spare plass eg har gjort det sånn. Jeg har på min Ava p80 10m det går 12m på den trommelen. Men vis jeg får separat trommel så monterer jeg den rett innen for garasje døra. Bare åpne døra å dra slange ut 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eivgro Skrevet 5. april 2020 Del Skrevet 5. april 2020 Fant denne på ali, Link , ser ikke ut som premium kvalitet, men gir mulighet til å bruke uorginal pistol. Har bestilt for å prøve. Vil ikke legge i for mye penger på slange, har en 4 år gammel stihl129 som skal brukes til den dør, så blir det vel investert i bedre kvalitet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coookiey Skrevet 5. april 2020 Forfatter Del Skrevet 5. april 2020 Men noen som har Nilfisk e145 eller med trommel som har erfaring med å demontere slangen? Mye jobb? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.