Fredd-erik Skrevet 3. april 2020 Del Skrevet 3. april 2020 Hei Noen som har erfaring med koch chemie p3.01? Hvor god beskyttelse gir den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredd-erik Skrevet 4. april 2020 Forfatter Del Skrevet 4. april 2020 Inntil 6 mnd har jeg hørt. Du får ta en test på den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredd-erik Skrevet 4. april 2020 Forfatter Del Skrevet 4. april 2020 Fredd-erik skrev (Akkurat nå): Inntil 6 mnd har jeg hørt. Du får ta en test på den Takk for svar! Ja, blir nok en test etterhvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
longbow Skrevet 12. april 2020 Del Skrevet 12. april 2020 Tror det er mer på papiret. Må spørs det når man sier at en beskyttelse er død, men eg regner 2 mnd, Max 3 på den. Det er ett supert produkt som eg bruker mye, og er fantastisk og jobbe med. Tar også overraskende mye riper om man gjør det rett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eivgro Skrevet 13. april 2020 Del Skrevet 13. april 2020 longbow skrev (9 timer siden): Tror det er mer på papiret. Må spørs det når man sier at en beskyttelse er død, men eg regner 2 mnd, Max 3 på den. Det er ett supert produkt som eg bruker mye, og er fantastisk og jobbe med. Tar også overraskende mye riper om man gjør det rett Har du tips? Har kun brukt den for hånd på mindre detaljer som feks speilhus i krom ol. Har fungert godt til den bruken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
longbow Skrevet 14. april 2020 Del Skrevet 14. april 2020 Eivgro skrev (På 13.4.2020 den 10.27): Har du tips? Har kun brukt den for hånd på mindre detaljer som feks speilhus i krom ol. Har fungert godt til den bruken. Eg kjører normalt medium pute, litt over medium press og fart, og blåser rent for hver runde. Eg tar hele biler med denne, enten som kjapp 1 stegs eller som fin steg på andre jobber. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.