Patrick F. Kristoffersen Skrevet 4. april 2020 Del Skrevet 4. april 2020 Har endelig fått tak i Excel Evolution bakplate til LHR 21 MK2 maskinen min og trenger derfor nye pads. Vil prøve å gjøre det enkelt med en type til grovsteg og en annen type til finsteg. Per nå står valget mellom Koch Chemie (Heavy Cut+Micro Cut) og Rupes (Blå ull+gul skum) Hva vil folket som har litt erfaring med forskjellige pads anbefale? Hvor mange av hver type trenger jeg? Holder det med 5 av hver eller bør jeg ha flere? Er stort sett tyske biler jeg polerer. Av midler har jeg Koch Chemie H9, M3, P3, Sonax PF, The Last Cut, Britemax Virtue og Gtechniq P1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klevengen Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 Selv har jeg flere merker men det går definetivt mest av blå,grønn og gul rupes padder. dem tåler mye men har en tendens til å støve en del, spesielt med rupes middel. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 17. april 2020 Del Skrevet 17. april 2020 Jeg har mellom 10 og 20 av de jeg bruker til grov og mellom/finsteg. Veldig glad i å slippe å vaske pads midt i ett steg 2 Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
northcarspa Skrevet 17. april 2020 Del Skrevet 17. april 2020 Bruker kun CarPro sine pads. FlashPad for grov arbeide og Orange pad for fin jobben. 1 Siter Certified CarPro Professional Detailer Kosmetisk bilpleier Mitsubishi og Hyundai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.