Gå til innhold

#053 - Våtsliping og sånn


Tommy

Anbefalte innlegg

Ble mye diskusjon rundt landsdeler og slikt. Dere glemte en viktig ting: Alt sør for Lillehammer og øst for Kongsberg burde selges til Sverige for å dekke inn alle krisepakkene i disse Korona tider.

Og hvor mange følgere må jeg ha på Instagram for og få rabatter? NM i skryting ble akkurat avholdt på en aksje-gruppe på facebook, hvor Håkon vant når han sa han hadde "ledd hele veien til banken" i lange tider. Forventer derfor at han er mest generøs, sånn egentlig.?

Endret av Juden
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare elsker når Håkon får sinna-rant. ?

Forøvrig er jeg helt enig med Håkon. Jeg ble faktisk overrasket over at folk faktisk ikke har mer sunn fornuft enn som så.

Nå er jo ikke jeg på noen sosiale medier, så det er sikkert en del jeg går glipp av (eller ikke. Det er iallefall ikke noe jeg savner), men at noen tror at det å ha noen følgere klassifiserer til å få ting gratis eller mye billigere enn hvermannsen..? Nei, det klarer jeg faktisk ikke å forstå.

Selv om mamma'n din sier du er spesiel.. ?

  • Liker 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble mye diskusjon rundt landsdeler og slikt. Dere glemte en viktig ting: Alt sør for Lillehammer og øst for Kongsberg burde selges til Sverige for å dekke inn alle krisepakkene i disse Korona tider.

Og hvor mange følgere må jeg ha på Instagram for og få rabatter? NM i skryting ble akkurat avholdt på en aksje-gruppe på facebook, hvor Håkon vant når han sa han hadde "ledd hele veien til banken" i lange tider. Forventer derfor at han er mest generøs, sånn egentlig.[emoji9]
Daaaat burn, den var dratt ut av kontekst hehehehehe
  • Haha 1

Daglig leder for Blankbil.no
B-kjendis hos Gnukkehjørnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bruksvilkår til å plassere en lenke til siden med vilkår for bruk