Gå til innhold

Forvask/skumsåpe med lut


Martin A

Anbefalte innlegg

Det er en aktør på markedet nå - en som ofte forveksles med en drink, som pusher skumsåpe uten lut og får det til å høres ut som noe revolusjonerende. 
Er det noe i det, eller er det et forsøk på å selge et produkt folk flest ikke har brukt for?

Så at spørsmålet ble nevnt på poleringsstreamen til @Tommy, og fikk såvidt med meg at Vorr B inneholder lut, men om det ble noe mer prat rundt det fikk jeg ikke med meg.

Om det er et problem, hvilke eksisterende produkter på markedet er lutfrie? Og hva er status for de populære forvaskene folk flest bruker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe revolusjonerende nei. Av produkter jeg har som jeg kommer på i farta så er Britemax Pure Max uten lut, det samme er Power Wash x-trem.

Lut er billig og effektivt, det brukes også mye salter, varianter av d-limonen osv. Alt koker ned til hvor billig det skal være å produsere og hvilke egenskaper som ønskes.

Daglig leder for Blankbil.no
B-kjendis hos Gnukkehjørnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bruksvilkår til å plassere en lenke til siden med vilkår for bruk