Passe pussa Skrevet 9. februar 2020 Del Skrevet 9. februar 2020 Hvor kan det "annonseres" at forumet er live og tilstede?Å legge ut på div FB sider er vel å tråkke folk på tærne? Sent fra min SM-G970F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommy Skrevet 9. februar 2020 Del Skrevet 9. februar 2020 Helt enig med deg, den beste måten å oppnå dette på er å sørge for aktivitet på forumet, samt at det man bidrar med er en verdifullt på noe vis, enten i form av underholdning eller kunnskap. Hvis vi gjør en god jobb der så vil brukerne komme av seg selv 3 Siter Partner/Daglig Leder: Detailshop.no og kjendis i Gnukkehjørnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Passe pussa Skrevet 10. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2020 Vi gjør vårt besteSent fra min SM-G970F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moen Skrevet 1. mars 2020 Del Skrevet 1. mars 2020 Aktivitiet slik Tommy skriver er veldig viktig, og at ting holdes profesjonelt med visse tøyler for humor. Men det blir vel vanskelig for den normale mann i gata og kunne reklamere for forumet på noe vis, med mindre det er til venner og bekjente med samme interesse. De største kanalene for reklame, etter min mening, vil være på storefot.no, blankbil.no og Gnukkehjørnet. Jeg har tidligere drevet forum selv, og andre communities innenfor gaming. Mitt mål var hele veien å vokse, ikke i antall medlemmer, men i kvalitet. 3 Siter Planleggingsfasen av Moenshine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 2. mars 2020 Del Skrevet 2. mars 2020 Aktivitiet slik Tommy skriver er veldig viktig, og at ting holdes profesjonelt med visse tøyler for humor. Men det blir vel vanskelig for den normale mann i gata og kunne reklamere for forumet på noe vis, med mindre det er til venner og bekjente med samme interesse. De største kanalene for reklame, etter min mening, vil være på storefot.no, blankbil.no og Gnukkehjørnet. Jeg har tidligere drevet forum selv, og andre communities innenfor gaming. Mitt mål var hele veien å vokse, ikke i antall medlemmer, men i kvalitet. Det er helt riktig :) Vi vil være best, inkluderende og samtidig fritt for produktpushing. Synergien vi får mot podcasten er i mine øyne nøkkelen til suksess [emoji106][emoji108] Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.