Gemmi Skrevet 2. mai 2020 Del Skrevet 2. mai 2020 Opplever dere stor forskjell på clay fra de forskjellige produsentene?Jeg kjøpte noen på et, tilsynelatende, godt tilbud hos en av de kjente nettbutikkene, men tenker nå på om det var en grunn til at de var så billige. Skal til å bruke clay når som helst, men vil nødig stå med noe som ikke funker som det burde. Ser at jeg betalte kr 30,- pr. stk, men de selges nå for kr 185,- Tar gjerne i mot tips til god clay. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skydancer Skrevet 2. mai 2020 Del Skrevet 2. mai 2020 Clay er som med alt annet, det finnes store forskjeller der ute. Foretrekker selv godt med kjemi i forvasken og type mild/medium clay og en god claylube. Da slipper jeg mer ugang i lakken etter claying enn det som strengt tatt er nødvendig 1 Siter Partner i Blankbil.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.