Øyvind Olsen Skrevet 2. mai 2020 Del Skrevet 2. mai 2020 Hei Mitt navn er Øyvind Olsen og kommer fra et tettsted 5km utenfor Arendal på det blide Sørland. Jeg driver mitt eget lille datafirma og så har jeg vært en ihugga bilpleier av mine og familiens biler i ca. 10 år nå. Har vel alt for mye produkter og har importert fra USA diverse paller med kanner av vaskemidler til venner og kjente. Har vel som de fleste her inne ALT for mye utstyr til bilpleie, noe jeg ikke skjønner på hvorfor det så lett blir kjøp av nytt skum eller polish bare det er en fin etikett eller at de sier det lukter godt. Hilsen Øyvind Det er bedre med 4 poleringsmaskiner for mye enn 1 for lite. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 2. mai 2020 Del Skrevet 2. mai 2020 Velkommen Øyvind. Kan melde om masse fancy etiketter og digg lukt [emoji23] 1 Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.