Gå til innhold

HADE 2020?

Passe pussa

Anbefalte innlegg

Tomas Silden skrev (10 timer siden):

girei nå....øl er godt ?

Ja, øl er godt:) Men her er det snakk om å ha faglig innhold, og knytte bekjentskaper på tvers i miljøet etc. Poenget mitt var at hvis du er mest opptatt av musikk, dj, bowling og fylla så er det andre arenaer som er mer egnet enn dette detailing eventet. Vi drakk selvfølgelig øl, men var ikke der fokuset var?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suzanne skrev (2 timer siden):

Ja, øl er godt:) Men her er det snakk om å ha faglig innhold, og knytte bekjentskaper på tvers i miljøet etc. Poenget mitt var at hvis du er mest opptatt av musikk, dj, bowling og fylla så er det andre arenaer som er mer egnet enn dette detailing eventet. Vi drakk selvfølgelig øl, men var ikke der fokuset var?

Ikke mitt hovedfokus

diskysjoner om detailing over en øl eller bowling og i boblebad kanskje? 
musikk i bakgrunn osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt må taes bokstavelig ?
Forrige event var en stor suksess. Fallhøyden er stor. Det var også et par damer med som både deltakere og foredragsholder. Bilpleiebransjen er særdeles mannsdominert og det skal lite til før man skremmer vekk eventuelle interessenter. Både jeg og Suzanne prøver å poengtere at det er viktig å holde seriøsiteten oppe i en ellers så useriøs bransje, hvis ikke er eventet dødt før det blir arrangert.

Daglig leder for Blankbil.no
B-kjendis hos Gnukkehjørnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg erindrer at noen tømte siste rest av ei flaske i et vin glass, men det var IKKE vin på den flaska. [emoji23]
jeg storkoste meg under hele evntet, men trur bikkja skal være hjemme nå, bare ikke hundepasser blir sjuk, igjen. 

Det jeg prøver å poengtere sett bort ifra akkurat det [emoji28] er at om man skal klare å tiltrekke seg deltakere som bl.a kvinner så er det greit å fjerne enhver tvil om at det er en pølsefest og fyllekalas [emoji106] for da er det mange som ikke en gang vil vurdere å delta
  • Liker 2

Daglig leder for Blankbil.no
B-kjendis hos Gnukkehjørnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjustad skrev (10 minutter siden):

Det jeg prøver å poengtere sett bort ifra akkurat det emoji28.png er at om man skal klare å tiltrekke seg deltakere som bl.a kvinner så er det greit å fjerne enhver tvil om at det er en pølsefest og fyllekalas emoji106.png for da er det mange som ikke en gang vil vurdere å delta

Neida, jeg skal ikke henge noen her, bare en lita observasjon ?  Men ja, jeg er enig ? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare det blir på en plass med skikkelige sanitærforhold (eget bad på rommet)

• Liker 2

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER | SWISSVAX CERTIFIED DETAILER | SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR | DCN APPROVED DETAILER | 

2017 RUPES AMBASSADOR | RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR | KURS/MESSER FOR CONLOGO | AUTOPIA EXPO CO FOUNDER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjustad skrev (19 timer siden):

Fikk du overbevist JW I helga? emoji16.png

Vi snakket ikke om dette når han var innom.

• Liker 1

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER | SWISSVAX CERTIFIED DETAILER | SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR | DCN APPROVED DETAILER | 

2017 RUPES AMBASSADOR | RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR | KURS/MESSER FOR CONLOGO | AUTOPIA EXPO CO FOUNDER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bruksvilkår til å plassere en lenke til siden med vilkår for bruk