longbow Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 Har hittil lagt microfiberene i bløtt i svak apc, og trøkt de i maskina etter en dag eller så. Har brukt Milo til dette tidligere. Men har nå kjøpt egen maskin til og ha i garasjen og tenker da at det er fornuftig med en dedikert microfiber vask. Så, er det noen som har testet de forskjellige og har noen formening om hva som funker best av dedikerte microfibervaskemiddlene som er ute og går? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommy Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 longbow skrev (12 timer siden): Har hittil lagt microfiberene i bløtt i svak apc, og trøkt de i maskina etter en dag eller så. Har brukt Milo til dette tidligere. Men har nå kjøpt egen maskin til og ha i garasjen og tenker da at det er fornuftig med en dedikert microfiber vask. Så, er det noen som har testet de forskjellige og har noen formening om hva som funker best av dedikerte microfibervaskemiddlene som er ute og går? Nå har ikke jeg testet ekstremt mange forskjellige typer, men har prøvd både Micro Restore og 3D Towel Kleen. Begge fungerer fint. Antar de andre produktene også gjør samme susen. Har du veldig møkkete kluter så er det uansett greit med en forvask i APC som du skriver Siter Partner/Daglig Leder: Detailshop.no og kjendis i Gnukkehjørnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 Jeg vil iallefall heller bruke et dedikert middel istedenfor milo som du har brukt tidligere. Og en liten klunk apc til møkkete kluter er gull. Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T.Lund Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 hjustad skrev (1 time siden): Jeg vil iallefall heller bruke et dedikert middel istedenfor milo som du har brukt tidligere. Og en liten klunk apc til møkkete kluter er gull. Hvorfor? Jeg har brukt milo i over 10 år, å har testet et par andre "dedikerte" produkter, men har ikke merket noen forskjell. Siter TOMMY'S CAR SPA FOUNDER | SWISSVAX CERTIFIED DETAILER | SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR | DCN APPROVED DETAILER | 2017 RUPES AMBASSADOR | RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR | KURS/MESSER FOR CONLOGO | AUTOPIA EXPO CO FOUNDER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 T.Lund skrev (44 minutter siden): Hvorfor? Jeg har brukt milo i over 10 år, å har testet et par andre "dedikerte" produkter, men har ikke merket noen forskjell. På en blindtest med møkkete kluter så synes jeg dedikert vask gjør det renere kontra milo. Men det er hva jeg mener Om Milo funker så bruker man det Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trogha Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 Jeg bruker Micro Restore og er fornøyd med det uten at jeg har lagt mye energi i å teste mot f.eks Milo. Men i teorien burde en dedikert vask være noe mer effektiv da Milo ikke inneholder en del enzymer som bla. løser opp ulike typer fett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
longbow Skrevet 5. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2020 trogha skrev (5 timer siden): Men i teorien burde en dedikert vask være noe mer effektiv da Milo ikke inneholder en del enzymer som bla. løser opp ulike typer fett. Ja, er dette eg tenker og uten og ha prøvd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.