Gå til innhold

Purple core vs tixo vs zombie x fra blankbil


Eivgro

Anbefalte innlegg

Hei, er snart tom for korrosol, skulle hatt noe nytt med samme bruksområde. Setter pris på om Hjustad (eller noen andre) kan gi en liten gjennomgang på de praktiske forskjellene mellom de 3. Er det kun zombie som er blødende? Bør jeg (i klassen entusiast) bruke tixo? Gir tixo mest bang for the bucks? Er mao hvem hva hvor jeg trenger svar på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen unge mann!

 

Purple Core er pH nøytral. Fosfatfri og snill, den er blødende lilla og safe på alle overflater. Ikke ødelegger den galvanisering på calippere heller.

Zombie X er den surere broren som er en mellomting, den er også blødende men man bør være litt obs mtp bl.a ulakkert plast.

Tixo er den hissigste varianten, den har en pH på 1,8. Er nesten som gel i konsistensen og blør ikke. Jeg bruker denne mye på felger som er tatt av bilen. 

 

Som entusiast vil jeg si at helt vanlig Purple Core er det tryggeste alternativet for deg ?

  • Liker 2

Daglig leder for Blankbil.no
B-kjendis hos Gnukkehjørnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjustad skrev (19 timer siden):

Hei igjen unge mann!

 

Purple Core er pH nøytral. Fosfatfri og snill, den er blødende lilla og safe på alle overflater. Ikke ødelegger den galvanisering på calippere heller.

Zombie X er den surere broren som er en mellomting, den er også blødende men man bør være litt obs mtp bl.a ulakkert plast.

Tixo er den hissigste varianten, den har en pH på 1,8. Er nesten som gel i konsistensen og blør ikke. Jeg bruker denne mye på felger som er tatt av bilen. 

 

Som entusiast vil jeg si at helt vanlig Purple Core er det tryggeste alternativet for deg ?

Takk for svar, da blir det purple core. Det ramler vel inn en bestilling iløpet av kvelden. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bruksvilkår til å plassere en lenke til siden med vilkår for bruk