Gå til innhold

kattevask av skinn? - Check


Anbefalte innlegg

Halloooo!

har dere noen gøøørrgode tips om en enkel vask av skinnsetene mine? type lett overflatevask, de blir jevnlig behandlet med colourlock rense produkter, og har fått sin dose shield og protector ?

men vi kan ta ett eksempel: 

man har tatt den flotte bilen sin med seg, og man har gått en lang tur på fjellet på en fin solskinnsdag, temperaturen har bikka 32 grader, og du angrer ganske fort, så du snur å går til bilen igjen, og du er faktisk blitt ganske klam på ryggen, det er da tanken slo deg, at du burde kanskje tatt en rask vask av stolen.

hadde jeg bare gått på fjellet... men ja, hvilke produkter anbefaler dere for dette? APC/colourlock mild blir vell for sterk og tærer på beskyttelsen, har jo og tenkt på en fuktig microfiber klut, men her kommer jeg krypende til korset for å høre på ekspertene.

Hilsen en ivrig gnukkehjørnet lytter! ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bruksvilkår til å plassere en lenke til siden med vilkår for bruk