Mr.Fix Skrevet 29. juni 2020 Del Skrevet 29. juni 2020 Halloooo! har dere noen gøøørrgode tips om en enkel vask av skinnsetene mine? type lett overflatevask, de blir jevnlig behandlet med colourlock rense produkter, og har fått sin dose shield og protector men vi kan ta ett eksempel: man har tatt den flotte bilen sin med seg, og man har gått en lang tur på fjellet på en fin solskinnsdag, temperaturen har bikka 32 grader, og du angrer ganske fort, så du snur å går til bilen igjen, og du er faktisk blitt ganske klam på ryggen, det er da tanken slo deg, at du burde kanskje tatt en rask vask av stolen. hadde jeg bare gått på fjellet... men ja, hvilke produkter anbefaler dere for dette? APC/colourlock mild blir vell for sterk og tærer på beskyttelsen, har jo og tenkt på en fuktig microfiber klut, men her kommer jeg krypende til korset for å høre på ekspertene. Hilsen en ivrig gnukkehjørnet lytter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjustad Skrevet 7. juli 2020 Del Skrevet 7. juli 2020 Vi kan se om vi kan ta det i en episode [emoji106][emoji108]@Tommy 1 Siter Daglig leder for Blankbil.no B-kjendis hos Gnukkehjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.