Gå til innhold

Heisann!


achelous

Anbefalte innlegg

Hei 

Jeg heter Roy og er en -86 modell og IT-konsulent som holder til i Trondheim. Har bilen parkert i en trang parkeringskjeller, så mitt gnukkehjørne er i redskapshuset på hjemstedet mitt i Surnadal. Desverre ikke oppvarmet/isolert, så sesongen for detailing blir desverre litt kort.  

Min interesse for detailing startet nok rundt 2008 når jeg kjøpte en Audi A3 og fikk hjelp og instruksjoner fra en litt mer dreven kompis. Etter det har kunnskapen og teknikken forbedret en del på de 12 årene, men det har nok bare vært mine egne og foreldrene sine biler. Har en liten drøm om å få meg en fin garasje en gang, så man kunne tatt på seg litt jobber også. 

Etter A3en (2004) ble det en Audi A4 (2007) som ble neste gnukkeoffer, og det har den vært de siste 8 årene, frem til den ble solgt nå i Juni 2020. Nå ventes en splitter ny Polestar 2 ganske snart, så da har man noe å ta vare på igjen ?


Legger ved et par bilder av bilene. Og ja, hadde en liten plastidip periode på A4'en ?

a3.polished_26.thumb.jpg.80a9f1758ef2ef53e273bcf63d1b4f88.jpg1677757224_A4_Royresize.thumb.jpg.90aae709153256d851b2b980cb6e308d.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bruksvilkår til å plassere en lenke til siden med vilkår for bruk