Suzanne Skrevet 9. februar 2020 Del Skrevet 9. februar 2020 Så, hvem er jeg? For de som ikke vet, så er jeg dronninga av HMS(utpekt etter HADE 2019). Jeg brenner for å øke seriøsiteten i bilpleiebransjen og er over gjennomsnittet opptatt av kjemi og lovverk. Spesialfeltet er kjemisk helsefare og kjemikaliehåndtering innenfor bilpleie. Jobber selvsagt med sikkerhet, helse og arbeidsmiljø i det daglige. Ellers liker jeg å gnukke bil. Har du HMS relaterte spørsmål så fyr løs! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommy Skrevet 10. februar 2020 Del Skrevet 10. februar 2020 Velkommen, Suzanne! Håper standarden her er iht. gjeldende lovkrav og regelverk. HE HE Har du planer om å lage en liten HMS-guide for de som skulle ha nytte av sånt? 1 Siter Partner/Daglig Leder: Detailshop.no og kjendis i Gnukkehjørnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzanne Skrevet 11. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2020 Takk takk! Vi får se om det er i henhold Jeg planlegger å legge ut flere guider på bruk av verneutstyr etc. Må bare få satt meg ned. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
roso Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Det er helt topp med HMS fokus. Tror dessverre at det har vært stor mangel på slik fokus blant oss detailere, så gleder meg til guidene dine 2 Siter Driver Solmyr Autodetailing i Askim Certified Modesta Installer Certified CarPro Detailer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzanne Skrevet 12. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2020 Takk for det, jeg skal prøve å få skrevet den første i helgen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.